Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Προσευχὴ διὰ τὴν Χάριν·

Προσευχὴ διὰ τὴν Χάριν·

Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἰκετεύω τὴν ἀγαθότητά σου· θεράπευσε τὰ τραύματα τῆς ψυχῆς μου καὶ φώτισε τὰ μάτια τῆς καρδίας μου, διὰ νὰ κατανοήσω τὸ σχέδιόν σου διὰ σωτηρίαν, τὸ ὀποῖον πραγματοποιήθηκε σ’ ἔμενα. Καὶ ἐπειδὴ ἐμωράνθηκε ἡ διάνοιά μου, ἄς τὴν ἀρτύσει τὸ ἀλάτι τῆς χάριτός σου. Τὶ ἄλλο νὰ σοῦ πῶ, προγνῶστα Θεέ, ποὺ ἐρευνάς τὶς καρδίες καὶ τὶς σκέψεις;

Ἐσὺ μόνος γνωρίζεις, πώς σὰν κατάξερη γὴ σὲ διψᾶ ἡ ψυχή μου καὶ σὲ ποθεῖ ἡ καρδία μου. Διατὶ ἐκεῖνον ποὺ σὲ ἀγαπᾶ διαρκῶς τὸν χορταίνει ἡ χάρις σου κι ὄπως πάντοτε μὲ ἀκοῦς, καὶ τώρα μὴν περιφρονήσεις τὴν δέησίν μου, διατὶ ἡ διάνοιά μου εἶναι σὰν ἔνας αἰχμάλωτος, ποὺ ζητᾶ μόνον ἐσένα, τὸν ἀληθινόν Σωτῆρα. Στεῖλε δι’ αὐτὸ τὴν χάριν σου νὰ ἔλθει καὶ νὰ χορτάσει τὴν πεῖνα μου καὶ νὰ ξεδιψάσει τὴν δίψαν μου.

᾿Αμήν.