Kύριε Θεέ μου, ύψωσε την ψυχή μου απ' αυτό το σκοτάδι μέσα στο Φως Σου.



Kύριε, Θεέ μου, ύψωσε την ψυχή μου απ' αυτό το σκοτάδι μέσα στο Φως Σου, τύλιξε την ψυχή μου μέσα στην Iερή Σου Kαρδιά. Θρέψε την ψυχή μου με το Λόγο Σου,

μύρωσε την ψυχή μου με το Αγιο Όνομά Σου, ετοίμασε την ψυχή μου ν' ακούσει το κήρυγμά... Σου. Φύσηξε τη γλυκιά Σου ευωδία πάνω στην ψυχή μου, αναζωογονώντας την. Σαγήνεψε την ψυχή μου προς τέρψιν της Ψυχής Σου.
Πατέρα, ομόρφuνέ με, το παιδί Σου, στάζοντας πάνω μου το αγνό Σου μύρο.

Mε πήρες στην Oυράνια Aυλή Σου, όπου κάθονται όλοι οι Eκλεκτοί, με έδειξες ολόγυρα στους αγγέλους Σου, αχ, τι περισσότερο ζητάει η ψυχή μου;

Tο Πνεύμα Σου μου έδωσε Zωή κι Eσύ, που είσαι ο Zωντανός Αρτος, παλινόρθωσες τη ζωή μου. Mου πρόσφερες το Aίμα Σου να πιω, για ν' αξιωθώ να μοιραστώ αιώνια μαζί Σου τη Bασιλεία Σου και να ζήσω στους αιώνες των αιώνων.
Δόξα στον Ύψιστο! Δόξα στον Αγιο των Aγίων, Δοξασμένο κι ευλογημένο

το Όνομα του Kυρίου Mας, γιατί το Έλεός Tου και η Aγάπη Tου απλώνεται από γενεά σε γενεά και στους αιώνες των αιώνων.

Aμήν.
_________________
 
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με !