Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ο Π,. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ, ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Posted: 03 Apr 2013 03:49 PM PDT

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ

ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ


Πρόσφατα ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς ξανάρχισε να λειτουργεί. Είχε καθαιρεθεί το 2007 από την κρατούσα Εκκλησία επειδή διέκοψε το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου εξ αιτίας της αιρέσεως του οικουμενισμού. Όμως ο Άγιος Κελεστίνος Ρώμης μας λέει πως καμία ποινή δεν ισχύει από φορέα της αίρεσης ή κοινωνούντα με αυτόν προς ορθόδοξο υφιστάμενό του που διακόπτει το μνημόσυνό του (περίπτωση Νεστορίου, MANSI 4, 1045). Γι' αυτό και όσοι δικοί μας κληρικοί (που από το νέο ημερολόγιο γύρισαν στο παλαιό) όταν διέκοπταν κοινωνία εξαιτίας του οικουμενισμού δεν δεχόντουσαν την καθαίρεση και συνέχιζαν να λειτουργούν. Ο π. Ευθύμιος για λόγους που εκείνος γνωρίζει (διότι πουθενά στην εκκλησιαστική ιστορία δεν υπάρχει παρόμοια περίπτωση) δέχτηκε την καθαίρεσή του και δεν λειτουργούσε. Πρόσφατα λοιπόν όπως είπαμε, μετέβη στην Σερβία στον επίσης διωκόμενο Επίσκοπο Ράσκας Αρτέμιο για να ζητήσει τη γνώμη του για το ζήτημα της καθαιρέσεώς του. Η γνωμοδότηση του Επισκόπου Αρτεμίου και της περί αυτόν Συνάξεως. Ο Επίσκοπος Αρτέμιος τον αποκατέστησε και έτσι ο π. Ευθύμιος επανήλθε στα ιερατικά του καθήκοντα προς ευφροσύνη των πνευματικών του παιδιών, αλλά και χαρά και των νουνεχών αδελφών του Παλαιού ημερολογίου, αφού πλέον δημιουργήθηκε άλλη μία εστία αντίστασης και έτσι δεν θα αναγκάζονται οι περί τον π. Ευθύμιο αποτειχισμένοι αδερφοί του νέου ημερολογίου να μένουν αλειτούργητοι, ούτε στην χειρότερη περίπτωση να κοινωνούν με κοινωνούντες με τους οικουμενιστές. Ο αντιαιρετικός αγώνας έτσι γιγαντώνεται και αυτό που απομένει πλέον είναι τουλάχιστον να υπάρξει μία κοινή δράση ενόψει της επικίνδυνης εξελίξεως της λεγόμενης Οικουμενικής Κινήσεως. Αγκάθι σε μια τέτοιου είδους ενότητα είναι φαινομενικά το Ημερολογιακό. Και θα εξηγηθεί παρακάτω γιατί λέω φαινομενικά. Ο π. Ευθύμιος αποτελεί τη μοναδική περίπτωση αντιοικουμενιστού, ο οποίος αποσυνδέει το Ημερολογιακό ζήτημα από τον Οικουμενισμό. Όλοι οι αντιοικουμενιστές του νέου ημερολογίου στο παρελθόν, ασχέτως αν αποτειχίστηκαν και ακολούθησαν το παλαιό ημερολόγιο (ενδεικτικά μνημονεύω Επισκόπο Κυπριανό Κουτσούμπα, π. Θεοδώρητο Μαύρο, Αριστοτέλη Δελήμπαση) ή όχι (όπως ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης κ.α.) όλοι ανεξαιρέτως θεωρούσαν την εισαγωγή του νέου ημερολογίου καινοτομία η οποία εξυπηρέτησε τα οικουμενιστικά σχέδια και η οποία επέφερε δυνάμει σχίσμα. Ο π. Ευθύμιος δυστυχώς επαναλαμβάνει, πιο εμπλουτισμένα όμως, τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα τα οποία ανέπτυξε κατά το παρελθόν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και πρωτεργάτης της καινοτομίας, των οποίων βασικός άξονας είναι η ορθή εκ πρώτης όψεως, αλλά παραπλανητική, φράση "το ημερολόγιο δεν αποτελεί δόγμα". Θεωρούμε όμως ότι το πραγματικό αγκάθι, όπως προείπαμε, δεν είναι το Ημερολογιακό. Είναι οι ίδιοι οι "παλαιοημερολογίτες". Με τόσο λάσπη, από τη μία, που έχουν δεχτεί τόσο χρόνια από νεοημερολογίτες επισκόπους, γεροντάδες και θεολόγους, αλλά από την άλλη και εξαιτίας του φανατισμού ορισμένων αδελφών μας, που διακατέχονται από ζήλο χωρίς επίγνωση, όσο φυσικά και από την εκκλησιολογική παρατροπή της πλειοψηφίας των "παλαιοημερολογιτών" επισκόπων και την εξ αυτής δημιουργηθείσα πολυδιάσπαση, οι "παλαιοημερολογίτες" αποτελούν για τους περί τον π. Ευθύμιο αδελφούς μας ίσως τους πλέον αντιπαθείς ανθρώπους. Αν υποθετικά μιλώντας με σχολικούς όρους τους δίναμε ως θέμα στο μάθημα των εικαστικών το "Ζωγραφίζω έναν παλαιοημερολογίτη", οι ζωγραφιές τους πιστεύω πως θα έκαναν τον Πικάσο να φαντάζει αληθινός καλλιτέχνης. Αυτήν την εντύπωση μας έχουν δώσει. Και αυτά ακριβώς τα συναισθήματα (εν μέρει δικαιολογημένα αν σκεφτεί κανείς και την αφιλάδελφη συμπεριφορά πολλών "παλαιοημερολογιτών" απέναντί τους) που γεννούν τον τρόμο μήπως χαρακτηριστούν από τους άλλους νεοημερολογίτες ως "παλαιοημερολογίτες" είναι η πραγματική αιτία που ο π. Ευθύμιος μπήκε σε τόσο κόπο ώστε να προσπαθήσει να αποδείξει ότι το Ημερολόγιο είναι παρωνυχίδα. Από αυτόν ακριβώς τον τρόμο διακατεχόταν και ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος βλέποντας τα οικουμενιστικά σημεία και τέρατα του Αθηναγόρα είχε πει: "Αχ, να μην υπήρχαν αυτοί οι παλαιοημερολογίτες και θα έβλεπες τί θα έκανα!" (μαρτυρία Αθ. Σακαρέλλου). Κρίμα όμως! Όσο και αν προσπαθούν ο π. Ευθύμιος και οι συν αυτώ αδελφοί να μην αφήσουν καμμία υπόνοια ότι είναι και αυτοί "παλαιοημερολογίτες", δηλαδή καθυστερημένοι, ημερολάτρες, φανατικοί, αμόρφωτοι, όσο λέω κι αν προσπαθούν να αποδείξουν ότι αυτοί βαδίζουν την ορθή οδό και δεν έχουν καμία σχέση με εμάς τους τελώνηδες, που δήθεν αλληλοαναθεματιζόμαστε και αλληλομισιούμαστε, οι κοινοί μας αντίπαλοι έχουν άλλη γνώμη. Τόσο οι οικουμενιστές (ΕΔΩ), όσο και οι δήθεν αντιοικουμενιστές που κοινωνούν όμως με τους οικουμενιστές για να μην ...φύγουν από την Εκκλησία (ΕΔΩ), αλλά ακόμη και αυτοί οι αδιάφοροι δημοσιογράφοι (ΕΔΩ), ήδη μας έχουν βάλει στο ίδιο τσουβάλι. Είτε μας αρέσει είτε όχι είμαστε όλοι μας για τον κόσμο φονταμενταλιστές, ταλιμπάν, σχισματικοί και ότι άλλοι φυτεύει ο διάβολος στα μυαλά τους. Είδατε λοιπόν πως ο π. Ευθύμιος με τους περί αυτόν αδελφούς τους φέρνει σιγά σιγά ο Χριστός μαζί μας! Όσο και να μας απεχθάνονται σε μας θα τους στείλει ο Κύριος. Τα σημάδια είναι ολοφάνερα. Κατηγορούσαν τους "παλαιοημερολογίτες" επισκόπους για τις υπερόριες χειροτονίες; Υπερορίως έλαβε την αποκατάσταση ο π. Ευθύμιος. Κατηγορούσαν το παλαιό ημερολόγιο; Παλαιοημερολογίτης επίσκοπος απεφάνθη για το ζήτημά τους. Ο Χριστός μας, κάνει κουμάντο αδέλφια, όχι εμείς. Αυτός επέτρεψε και την καινοτομία του νέου ημερολογίου, ώστε από το μικρό, αλλά εμφανές στον απλό λαό, παράπτωμα, να αποτραπεί το μεγάλο έγκλημα της αιρέσεως, που ήδη θα είχε επιτελεστεί διαβρώνοντας την Ορθοδοξία, αν δεν υπήρχαν αυτοί οι "μουτζαχεντίν" οι "παλαιοημερολογίτες". Αν υποθέσουμε όμως πως οι αδελφοί μας του π. Ευθυμίου, δεν έχουν κάτι με τους "παλαιοημερολογίτες", αλλά όντως το αγκάθι είναι το Ημερολογιακό ζήτημα, τώρα είναι η ώρα για να το συζητήσουμε. Σοβαρά, διεξοδικά και με επιχειρήματα, χωρίς αφορισμούς και εντάσεις, με σκοπό την ωφέλεια των φιλαληθών. Αξίζει να ζητηθεί και η γνώμη του Επισκόπου Αρτεμίου για το Ημερολογιακό ζήτημα, γιατί η Εκκλησία της Σερβίας δεν δέχτηκε το νέο ημερολόγιο και αν θα το ακολουθούσε ή όχι και γιατί. Εν κατακλείδι, ευχόμαστε καλή διακονία στον π. Ευθύμιο, καλή δύναμη στους αγωνιζομένους αδελφούς μας και τους ευχόμαστε να μην πτοηθούν από τους αντιπάλους μας, αλλά γενναίως να φέρουν τον ονειδισμό του Κυρίου.

Νικόλαος, "παλαιοημερολογίτης" και αμαρτωλός