Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Ένα ποίημα για την Παναγιά μας!

Ένα ποίημα για την Παναγιά μας!

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Panagia1

Ω ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!

Ω Παναγία μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα,
εις τόν αγώνα τής ζωής βοήθα με κι εμένα!
Βοήθησε με, Πάναγνη Γλυκιά μου Παναγία,
γιατί η ζωή είναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία!
Καί ναυαγός ευρίσκομαι μέσα στή βιοπάλη,
στή Χάρη σου στηρίζομαι, Παρθένα τή μεγάλη!
Καί σάν μητέρα ευσπλαχνική ελπίζω νά μάς σώσεις,κι από ορατούς κι αόρατους εχθρούς νά μάς γλυτώσεις!

Στή σκέπη τών πτερύγων Σου σκέπασε Παναγία μου, όλου τού κόσμου τά παιδιά, κι ύστερα τά δικά μου!

Καί φώτισε τα, Παναγία, Χριστό ν’ ακολούθήσουν,
καί στόν αγώνα τής ζωής μέ θάρρος νά βαδίσουν!
Τήν πίστη, τήν πραότητα νά μήν τήν αμελήσουν
καθώς καί τήν εγκράτεια μήν τήν καταπατήσουν!
Ναί, Παναγία μου Δέσποινα, λυπήσου κι ευσπλαχνίσου, καί άφεση αμαρτιών ζήτησε από τό Παιδί Σου!

Να συγχωρήσει πταίσματα καί τά αμαρτήματα μας,
νά οδηγήσει στό καλό κι εμάς καί τά παιδιά μας!
 
ΑΜΗΝ