Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Пροσευχὴ εἰς τὴν Пαναγίαν Θεοτόκον

       Пροσευχ ες τν Пαναγίαν Θεοτόκον
 

, Παναγία μου, Δέσποινα, γλυκυττη Παρθένα
ες τν αγνα τς ζς, βοθα με κα μένα.
 
Βοήθησέ με Παναγία, γλυκά μου Παναγία,
Διατὶ ζω εναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία.
 
Κα ναυαγὸς ερίσκομαι μέσα εἰς τν βιοπάλην,
εἰς τν χάριν σου στηρίζομαι, Παρθένα τν μεγάλην.
 
Κα σν μητέρα εσπλαχνική, λπίζω ν μς σσεις,
κα π ρατος κα οράτους χθρος ν μς γλιτώσεις.
 
Στν σκέπη τν πτερύγων σου σκέπασε Παναγία μου,
ὅλου το κόσμου τ παιδι κα στερα τ δικά μου.
 
Κα φώτισέ τα, Παναγία, Χριστν ν κολουθήσουν
κα εἰς τν γνα τς ζωῆς μ πίστιν ν βαδίσουν.
 
Τν πίστιν, τν πραότητα, μν τν μελήσουν,
καθς κα τν γκράτειαν μν τν καταπατήσουν.
 
Ναί, Παναγία μου, Δέσποινα, λυπσου κα εσπλαχνσου
κα φεσιν μαρτιν ζήτησε π τ Παιδί Σου.
 
Ν συγχωρήσει πταίσματα κα τ μαρτήματά μας,
νὰ ὁδηγήσει εἰς τὸ καλὸν καὶ ἐμᾶς καὶ τὰ παιδιά μας.