Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Αὐτοί παιδί μου δὲν

                            Αὐτοί παιδί μου δὲν

                                                 τοῦ Μιχάλη Γκανᾶ


Αὐτοί παιδί μου δὲν

δὲν σοῦ χαρίζουν οὔτε τὴ νύστα τους

ὄλο δὲν καὶ δὲν καὶ δέντρο δὲν φύτεψαν τὰ χέριά τους

δὲν χάιδεψαν σκυλί γατί πουλάκι πληγωμένο

γυναῖκα ἄσχημη καὶ στερημένη

αὐτοί παιδί μου δὲν

δὲν δίνουν τ’ Ἀγγέλου τους νερό

δὲν ἄκουσαν ποτέ

ἀνάκουστο κιλαϊδισμό καὶ λιποθυμισμένο

δὲν ἔπιασαν μὲ τὰ ρουθούνιά τους

τὸ ἄοσμο ἄνθος τοῦ θανάτου

δὲν εἴδαν -κατάργησαν τὰ μάτια τους -

μιὰ πιπεριά νὰ γίνεται λιμπελούλα

αὐτοί παιδί μου δὲν

δὲν ξέρουν δὲν αγαποῦν

ξέρουνε μόνο ν’ ἀπαιτοῦν

περισσότεραπερισσότεραπερισσότερα περί…

ποὺ ἔτσι γράφεται τὸ μέλλον μας.

 ” Ἄψινθος ”
                       
Πηγή:  www.trelogiannis.blogspot.gr