Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Προσευχὴ πρὸς τὴν Παναγίαν διὰ κάθε ἀσθένεια



Ὑπεραγία Θεοτόκε, τιμιωτέρα τῶν Χερουβίμ καὶ ἐνδοξοτέρα τῶν Σεραφίμ, πρόσδεξε τὴν δέησιν τοῦ ἁμαρτωλοῦ δούλου σου…

Γνωρίζω τὴν ἁμαρτωλότητά μου καὶ ζητῶ ὡς ἰκέτης σου τὴν θείαν βοήθειάν σου. Μὴ μὲ ἐγκαταλείψεις εἰς τὴν ἀδυναμίαν μου ἀλλὰ εὐλόγησέ με μὲ τὴν θείαν παρουσίαν σου.

Ἡ ἀσθένειά μου εἶναι γνωστὴ σὲ ἐσέ καὶ πρόστρεξε μὲ τὴν μητρικὴν ἀγάπην σου σὲ ἐμέ τὸν ἀδύνατον ποὺ ζητᾶ τὴν θείαν ευσπλαγχνίαν σου. Σὲ παρακαλῶ μὲ ὅλη τὴν καρδίαν μου νὰ μὲ ἐλεήσεις. Μὴν ἀποστρέψεις τὸ πρόσωπόν σου ἀπὸ ἐμὲ τὸν αμαρτωλόν, ἀλλὰ ἔλα και ἄγγιξε τὸ σημεῖον τῆς ἀσθένειάς μου καὶ θεράπευσέ με.

Ἐσένα παρακαλῶ, ὁ ἁμαρτωλός καὶ χωματένιος ἄνθρωπος, καὶ δέομαι νὰ κοιτάξεις τὸ τραῦμα τοῦ σώματός μου καὶ μόνον ἡ ἁφανὴς παρουσία σου θὰ θεραπεύσει τὴν ἀσθένειάν μου.

Τὰ θαύματά σου εἶναι ἄπειρα εἰς τον κόσμον, ποὺ δοξάζεσαι ἀπείρως ἀπὸ τοὺς εὐλαβεῖς χριστιανούς. Μὴν παραλείψεις καὶ τὴν ἰδικήν μου ἰκεσία μέσα στις μυριάδες ἰκεσίες τῶν ἀνθρώπων.

Παναγία Μητέρα μου, μὴν ἐγκαταλείψεις ἐμὲ τὸν ἁμαρτωλόν, ἀλλὰ δῶσε μου δύναμιν ἐκ τῆς θείας δυνάμεώς σου διὰ νὰ θεραπευτῶ. Παναγία Ἐλεούσα, σῶσέ με καὶ θεράπευσέ με.

Ἀμήν.