Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Προπαγάνδα των Illuminati μέσα από την Ποπ μουσική

Προπαγάνδα των Illuminati μέσα από την Ποπ μουσική


Προπαγάνδα των Illuminati μέσα από την Ποπ μουσική
Στέφανος Χατζησταματίου
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ILLUMINATI ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΠ ΜΟΥΣΙΚΗ.
Το 13ο άλμπουμ της βασίλισσας της ποπ Madonna αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 2015. Τα έξι τραγούδια που θα το αποτελούν έχουν ήδη διαρρεύσει στο Ιντερνέτ με κορυφαίο το Living for Love. Ένα από τα έξι είναι και το τραγούδι Illuminati, με το οποίο θα ασχοληθούμε.
Το τραγούδι είναι εμπνευσμένο από τις θεωρίες συνομωσίας, αυτές που αφορούν τους illuminati, και στόχο έχει να σπείρει παραπληροφόρηση και να θολώσει τα νερά για το ποιόν τους.  Ξεκινά με τους εξής στίχους:
It’s not Jay-Z and Beyoncé;
It’s not Nicki or Lil Wayne;
It’s not Oprah and Obama, the Pope and Rihanna;
Queen Elizabeth, or Kanye.
It’s not pentagrams or witchcraft;
It’s not triangles or stacks of cash;
Black magic or Gaga, Gucci or Prada
Riding on the Golden Calf.
Στην εισαγωγή του τραγουδιού οι στίχοι προφανώς λοιδορούν τους συνομωσιολόγους θεωρώντας τους ανόητους να πιστεύουν ότι όσοι αναφέρονται παραπάνω – Jay-Z, Beyoncé, Nicki Minaj, Lil Wayne, Oprah, Obama, Rihanna κλπ- είναι illuminati. Η ειρωνεία είναι κλασσική τακτική απομείωσης ισχυρισμών και απαξίωσης προσώπων όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα.
Εδώ όμως βλέπουμε ότι επιχειρείται και παραπλάνηση. Διότι κανείς δεν ισχυρίζεται ότι οι παραπάνω είναι illuminati. Πραγματικά είναι γελοία η εικόνα, όπου η Beyonce η Rihanna και η Oprah είναι συγκεντρωμένες σε μια μυστική αίθουσα συμβουλίου, για να αποφασίσουν τις τύχες της ανθρωπότητας.
Οι παραπάνω είναι πιόνια στα χέρια ενός συστήματος που ελέγχεται από τους illuminati, ενός συστήματος που τους χρησιμοποιεί για να διαδώσει τις ιδέες των illuminati στο ανυποψίαστο κοινό μέσα από μια ευρεία γκάμα τεχνικών πλύσης εγκεφάλου, υποσυνείδητων μηνυμάτων, από τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ. Η Madonna δεν αποτελεί εξαίρεση και όπως θα φανεί παρακάτω στο τραγούδι, αυτό ακριβώς κάνει.
The all-seeing eye is watching tonight,
That’s what it is: Truth in the Light.
The all-seeing eye is watching tonight,
Nothing to hide, secrets in sight.
It’s like everybody in this party’s
Shining like Illuminati. (Oh-wo-oh-oh-wo-oh-oh…)
Ως πρώτη ασφαλής παρατήρηση, βλέπουμε ότι στο ρεφραίν του τραγουδιού οι λέξεις illuminati και party πλέκονται στο ίδιο στίχο, διότι στους νέους αρέσουν τα party, όποτε έχουμε υποσυνείδητο μήνυμα: «όλοι σ’ αυτό το πάρτυ λάμπουν όπως οι ιλλουμινάτι». Αμέσως στο υποσυνείδητο στέλνεται το μήνυμα ότι οι ιλλουμινάτοι είναι πολύ cool τύποι που λάμπουν από το τσακίρ κέφι των γλεντιών. Μια φωτεινή και θετική εικόνα. Δεν είναι οι σκοτεινοί τύποι που τους αρέσει να επιδίδονται σε μαύρες τελετές και να σχεδιάζουν τα χείριστα για μέλλον του κόσμου. Αυτή είναι η εικόνα που θέλουν να βγάλουν προς τα έξω ότι δηλαδή είναι πολύ ευχάριστοι τύποι.
Στους προηγούμενους στίχους η Madonna επικαλείται τον Παντεπόπτη Οφθαλμό, το μάτι του θεού που τα βλέπει όλα και που υπό την καθοδήγησή του γίνονται όλα, κατ’ αυτούς. Στο σύμβολο αυτό οι Τέκτονες αποδίδουν διττό συμβολισμό. Σε φυσικό επίπεδο συμβολίζει τον ήλιο, ενώ σε πνευματικό, τον Μέγα Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος. Οι τρεις πλευρές του τριγώνου αναπαριστούν, η βάση την Διάρκεια και οι πλευρές το Έρεβος και το Φως. (Δεν είναι εδώ το κατάλληλο σημείο, αλλά η εικόνα που μεταδίδεται μέσα από το ρεφραίν είναι εντελώς μανιχαϊκή και για όσους έχουν ασχοληθεί με τον Γνωστικισμό, τους παραπέμπουμε στο έργο του Αγίου Αυγουστίνου, Contra Faustum, XX.6).
Στους επόμενους στίχους η Madonna παραπλανεί, δίνοντας την δική της εξήγηση για το ποιοι είναι οι Illuminati:
It’s the Enlightenment that started it all;
The Founding Fathers wrote it down on a wall,
Σε μια παλαιότερη συνέντευξή της είχε δηλώσει τα εξής:
«Πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους ενοχλεί να τους αναφέρουν ως τέτοιους, αλλά εγώ ξέρω ποιοι είναι οι πραγματικοί Illuminati, και από πού προήλθε αυτή η λέξη. Η ρίζα της λέξης είναι “illuminate”, που σημαίνει φωτίζω, και έρχεται από την εποχή του διαφωτισμού, όταν αναδείχθηκαν πολλοί καλλιτέχνες και πολύ δημιουργικότητα, από τον Σαίξπηρ και τον Ισαάκ Νεύτωνα, τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι, τον Μιχαήλ Άγγελο. Οι φιλόσοφοι, καλλιτέχνες και επιστήμονες βρέθηκαν σε ένα υψηλό επίπεδο συνειδητότητας μέσω της δουλείας τους και διαφώτιζαν και ενέπνεαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Αυτοί είναι οι πραγματικοί Illuminati». (από συνέντευξή της στην The Gurdian)
Εδώ έχουμε εκτός από την κλασική τακτική της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας, και διασπορά θεωριών ακριβώς ίδιων με αυτές του Dan Brown, όπως εκφράζονται στο βιβλίο του Angels and Demons. Η οικειοποίηση, βέβαια, λαμπρών προσωπικοτήτων από την Αναγέννηση και μετά – οι περισσότεροι από τους παραπάνω προηγούνται του Διαφωτισμού, οπότε μπορούμε άνετα να υμνήσουμε την εμβριθή ημιμάθεια – δεν αντιστοιχεί στην αλήθεια. Οι Βαυαροί Illuminati ήταν μια σέκτα της εποχής του Διαφωτισμού, ωστόσο καμιά σχέση δεν είχαν με τους αναφερόμενους, ούτε βέβαια, και οι αναφερόμενοι μαζί τους. Αν αληθεύουν κάποιες θεωρίες, ίσως να προέρχονται από τους Ναϊτες Ιππότες ένα έκπτωτο στρατιωτικό-μοναχικό τάγμα του Παπισμού. Ωστόσο και αυτό δεν είναι βάσιμο.
Στους επόμενους στίχους επαναλαμβάνει το ποιοι δεν είναι Illuminati, για παράδειγμα ο Bill Gates, η Rihanna, ο Steve Jobs και τα υπόλοιπα πιόνια τους.
Στο ίδιο άλμπουμ περιλαμβάνεται και το τραγούδι Living for Love. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός της προβολής του video clip του εν λόγω τραγουδιού από όλα τα μέσα μαζικής ηλεκτρονικής ενημέρωσης και μάλιστα από κεντρικά δελτία ειδήσεων μεγάλων καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας.
Στο εν λόγω video η τραγουδίστρια, ενδεδυμένη με τρόπο που στυλιστικά παραπέμπει σε ταυρομάχο (παραπλανητικό), περιστοιχίζεται από παρτενέρ, οι οποίοι φέρουν κεφαλές ταύρου. Αφήνεται να εννοηθεί τεχνηέντως ότι πρόκειται για ταυρομαχία. Μια πιο κοντινή ματιά όμως αποκαλύπτει την αλήθεια. Οι άρρενες χορευτές δεν θυμίζουν ταύρο, αλλά μινώταυρο ή αλλιώς τον ταυροκέφαλο Άππι των αρχαίων Αιγυπτίων.
Ταυτόχρονα οι κινήσεις της υποτιθέμενης ταυρομάχου δεν θυμίζουν ταυρομαχία, αλλά ταυροκαθάψια. Διότι η Madonna αρπάζει την κεφαλή του ταύρου από τα κέρατα, ανασηκώνεται και σηκώνει αμέσως το πόδι σαν να πρόκειται να πηδήξει πάνω από αυτόν. Αυτή ήταν και η κλασσική φιγούρα στα ταυροκαθάψια, τα οποία σημειωτέον  δεν ήταν απλώς άθλημα, αλλά εορτή αφιερωμένη στον Ποσειδώνα. Άρα έχουμε αναφορά στην Μινωική εποχή.


Ο μύθος του Θησέα και του Μινώταυρου δείχνει ότι η λατρεία του ταύρου συνδέεται με τελετές, όπου ιερείς με κεφαλές και δέρματα ταύρων τελούσαν αιματηρές θυσίες ή και ανθρωποθυσίες, όπως εκείνες στο βωμό του Ιερού στα Ανεμόσπηλια. Τι είναι λοιπόν, αυτό το θέαμα που μεταδίδουν διαρκώς τα μέσα; Το σίγουρο είναι ότι η Madonna δεν είναι απλώς η βασίλισσα της ποπ, είναι η Μεγάλη Ιέρεια της.