Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

Προσευχή

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ

Αθανάσιος πάμμαχον Συνάς παγκράτιον

Πατέρα επουράνιε,  γλυκέ μου Φωτοδότη
στη πλανεμένη πίστη τους,  δώσε τους μια αχτίδα.
Να δουνε φώς αληθινό,  Πατέρων να μην έχουν
κατάρες και ανάθεμα,  δώσε τους μια ελπίδα.
Ευλόγησε Πατέρα μου,  να μην χαθούν στη πλάνη
και τους παρασύρουνε,  παπάδες κολασμένοι.
Παπάδες που αρνήθηκαν,  την ορθή μας πίστη
και κόλαση αιώνια,  τώρα τους περιμένει.
Τον αδελφό μου Έλληνα,  προστάτεψε Χριστέ μου
και Άγγελο σου φωτεινό,  στείλε να τον προσέχει.
Τη Πατρίδα μου Χριστέ,  δώσε την ευχή σου
βάρβαρους αφεντικά,  ποτέ ξανά μην έχει.
Δώσε αγάπη στις καρδιές,  χέρια ελεημοσύνης,
όπως εσύ αγάπησες, όλους στην οικουμένη.
Το θαύμα κάνε Ύψιστε,  Άγιε μου Πατέρα,
πόνο σκλαβιά ο Έλληνας,  πια να μην υπομένει.