Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Пροσευχὴ εἰς τὴν Пαναγίαν Θεοτόκον

Пροσευχ ες τν Пαναγίαν Θεοτόκον
 

, Παναγία μου, Δέσποινα, γλυκυττη Παρθένα
ες τν αγνα τς ζς, βοθα μ κα μένα.
 
Βοήθησέ με Παναγία, γλυκά μου Παναγία,
διατί ζω εναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία.
 
Κα ναυαγός ερίσκομαι μέσα στν βιοπάλη,
στν χάριν σου στηρίζομαι, Παρθένα τν μεγάλη.
 
Κα σν μητέρα  εσπλαχνική, λπίζω ν μς σσεις,
κα π ρατος κα οράτους χθρος ν μς γλιτώσεις.
 
Στν σκέπη τν πτερύγων σου σκέπασε Παναγία μου,
λου το κόσμου τ παιδι κα στερα τ δικά μου.
 
Κα φώτισέ τα, Παναγία, Χριστν ν κολουθήσουν
κα στν γνα τς ζς μ πίστιν ν βαδίσουν.
 
Τν πίστιν, τν πραότητα, μν τν μελήσουν,
καθς κα τν γκράτεια μν τν καταπατήσουν.
 
Ναί, Παναγία μου, Δέσποινα, λυπσου κα εσπλαχνσου
κα φεσιν μαρτιν ζήτησε π τ Παιδί Σου.
 
Ν συγχωρήσει πταίσματα κα τ μαρτήματά μας,
ν δηγήσει στ καλ κα μς κα τ παιδιά μας.