Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014
Επιστολή 31 Πανελληνιων συλλόγων προς τον κ. Πρωθυπουργό.
κ.κ.
Αντώνιον Κων. Σαμαρά
Αθήνα, 19/09/2014
I. Βουλή των Ελλήνων
II. Υπουργόν
των Εξωτερικών,
III. Διοικητήν του Αγίου Όρους (κ.κ. Αρίστον
Κασμίρογλου)
IV.
Ιεράν Επιστασίαν Αγίου Όρους,
V. Ελληνικόν και Ξένον Τύπον,
ΘΕΜΑ:
Ο ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ», η κατά σχέδιον
αδικία εις βάρος της Πατροπαραδότου
Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους.
Κύριε
Πρωθυπουργέ,
Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Άρθρο από την εφημερίδα “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”
Πέμπτη 18.09.2014
Θέμα:
Στο αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης μεταφέρεται η αντιπαράθεση
Εσφιγμένου Νέα ένταση με κλητήριο εκκένωσης.
Νέα ένταση παρατηρείται στις σχέσεις των ζηλωτών μοναχών της Εσφιγμένου στο Άγιον Όρος και των μοναχών που απαρτίζουν τη νέα αδελφότητα. Αφορμή στάθηκε μία νέα απόφαση που κοινοποιήθηκε στους ζηλωτές με την απαίτηση να εκκενώσουν αυτήν τη φορά το κονάκι του μοναστηριού, που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014
Επιστολή προς κ. Πρωθυπουργό της Ελλάδος και πολιτική ηγεσία της χώρας.
Δικαστικός επιμελητής μας ανακοίνωσε (Αρ. Απόφασης 1228/2014) ότι εντός τριημέρου θα πρέπει να εκκενώσουμε το κονάκι μας.
Ιερά Μονή Εσφιγμένου
Άγιο Όρος
16 Σεπ. 2014 (ν.ημ.)
Εξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,
Σήμερα δικαστικός
επιμελητής μας ανακοίνωσε (Αρ. Απόφασης
1228/2014) ότι εντός τριημέρου θα πρέπει να
εκκενώσουμε το κονάκι μας που βρίσκεται
στην οδό Βενιζέλου, στην Θεσαλλονίκη.
Για μία ακόμη φορά η
δικαιοσύνη είναι με τους ισχυρούς και
παραδίδει περουσιακά στοιχεία που με
κόπο απέκτησε η αδελφότητά μας, στους
Κατσουλιέρηδες που βαπτίστηκαν εν μία
νυκτί Νέοεσφιγμενίτες (με εντολή του
Οικουμενικού Πατριάρχη).
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014
Ελληνορθόδοξος Σύλλογος
«Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος»
ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - ΑΘΩ
Πλ. Οπλαρχηγού Ι. Δάβαρη 8
19002 Παιανία, τηλ. 210-6642641
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Την Τρίτη
6 (19 ν.ημ.) Αυγούστου 2014 το πρωί, στο Ιστορικό Εκκλησάκι «Μεταμόρφωσεως του Σωτῆρος» της Χούσμουζας Παιανίας, θα
τελεστεί πανηγυρική Αγιορείτικη Θεία
Λειτουργία. Όπως κάθε χρόνο,
- ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΠΑΡΟΝ -
Ο Σύλλογος «Άγιος
Ιωάννης ο Θεολόγος» Παιανίας προσκαλεί όλους τους δημότες Παιανίας και των
ομόρων δήμων όπως τιμήσουν και τιμηθούν δια της παρουσίας των. Η παρουσία του
Χριστεπωνύμου πληρώματος ΕΔΩ, είναι εξόχως ομολογιακή.
Το εορτάζον, θρυλικό πλέον Εκκλησάκι της
«Μεταμορφώσεως του Σωτῆρος», που εκτόπισε το Tέμεvoς του Ισλάμ, γράφει
Ιστορία και συνδαιτυμόνες αυτής είμαστε όλοι οι Έλληνες Ορθόδοξοι.
Θεωρείται σταθμός στην ιστορία του τόπου και μας θυμίζει από το όνομα του το
ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!
Εφέτος θα τιμηθούν:
1. Η Μεταμόρφωσις του Σωτῆρος σύμφωνα με το
Αγιορείτικο τυπικό.
2. Τα
επινίκια από τη θεόσταλτη απαλλαγή και αθώωση από το
εδώλιο του κατηγορουμένου, επί
βαρυτάτων κατηγοριών για το
μουσουλμανικό Τέμενος (του επιβαλλομένου με
προδοσία).
To σύνθημα μας είναι και παραμένει:
«ΟΧΙ ΣΤΟ
ΤΕΜΕΝΟΣ» - και σε κάθε Τέμενος που προηγείται της λαθρομετανάστευσης…
«ΝΑΙ ΣΤΟ
ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ» - που το περιμένουμε 193 χρόνια…
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΟ ΔΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Αθανάσιος
Ν. Παπαγεωργίου
Ιατρός – Χειρουργός
Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014
Δημοσίευμα εφημερίδας "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" - 5 Ιουλίου 2014
Μεθόδιος: «Δεν θα προσκυνήσουμε Τούρκο Πατριάρχη»
"Δεν προσκυνάμε Τούρκο Πατριάρχη όσες μηνύσεις και αν κάνουν εναντίον μας!
Από το μοναστήρι θα βγούμε μόνο νεκροί. Ας το καταλάβουν όσοι μας κατηγορούν ως καταληψίες». Με αυτά τα λόγια απαντά στον νέο κύκλο διώξεων που ανοίγει εναντίον των 120 μοναχών της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Ορους, ο ηγούμενος αρχιμανδρίτης Μεθόδιος.
Πταισματοδίκης
καλεί με δικαστικό έγγραφο τον ηγούμενο να παρουσιαστεί στα Δικαστήρια
Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστεί στο πλαίσιο προκαταρκτικής
εξέτασης. Η διαδικασία κινήθηκε έπειτα από μήνυση που υποβλήθηκε
εναντίον του από τη νέα αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου, τα μέλη της
οποίας ζουν στις Καρυές.
«Δεχθήκαμε
συνολικά 12 δικαστικές κλήσεις. Ζητούν να πάμε στα δικαστήρια, έχοντας
απώτερο σκοπό να μας απελάσουν από το Αγιον Ορος. Μας κατηγορούν
υποστηρίζοντας ότι είμαστε καταληψίες. Από 19 χρονών ζω στο μοναστήρι,
πώς είμαι καταληψίας;» αναρωτιέται ο γέροντας.
Εξηγεί
ότι «το Οικουμενικό Πατριαρχείο επιχειρεί να μεταφέρει τη διαμάχη που
υπάρχει γύρω από τη Μονή Εσφιγμένου σε ποινικό επίπεδο. Μας καταδιώκουν
επειδή δεν μνημονεύουμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη, αυτό δεν είναι
ποινικό αδίκημα» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μεθόδιος.
Ο
ηγούμενος της Εσφιγμένου εξαπολύει πυρά κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη
κ. Βαρθολομαίου: «Η στάση του είναι απαράδεκτη. Δεν μπορεί Ελληνας
Πατριάρχης να φιλά το χέρι του Πάπα, αυτό είναι απαράδεκτο και για αυτό
αντιδρούμε. Εμείς υποταγή σε Τούρκους Πατριάρχες δεν κάνουμε, προσκυνάμε
μόνο Ελληνες και ορθόδοξους Πατριάρχες".
Ο
κ. Μεθόδιος επισημαίνει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σχέδιο διάλυσης του
Αγίου Ορους. «Θέλουν να ξεπουλήσουν το Περιβόλι της Παναγίας. Σχεδιάζουν
τη διεθνοποίηση και τη διάλυσή του. Είμαστε Ελληνες, ορθόδοξοι μέχρι το
κόκαλο. Υπερασπιζόμαστε το Αγιον Ορος και το Πατριαρχείο μας στην
Κωνσταντινούπολη, άσχετα με το αν διαφωνούμε με τα πρόσωπα. Δεν θα
αφήσουμε να διαλυθεί το Αγιον Ορος όσες διώξεις κι αν μας κάνουν. Θα
πολεμήσουμε κι αν χρειαστεί θα πεθάνουμε για την Παναγία»
τονίζει.Καταγγέλλει ότι «η νέα αδελφότητα αριθμεί τέσσερα μέλη που δεν
αρκούν για να γίνει καν σύναξη μονής» και αναφέρει ότι «διεκδικούν τους
αμπελώνες και τους ελαιώνες, που οι ζηλωτές μοναχοί με τα χέρια τους
φροντίζουν, με σκοπό να πάρουν παράνομα χρήματα από την Ευρωπαϊκή
Ενωση».
Επιπλέον,
αναρωτιέται «πού πηγαίνουν τα χρήματα από επιδοτήσεις, ενοίκια και άλλα
εισοδήματα που παλιότερα ανήκαν στην Εσφιγμένου και πλέον διαχειρίζεται
η νέα αδελφότητα. Ελπίζουμε», καταλήγει, «να βρεθεί ένας Ελληνας
δικαστής που θα σταθεί ψηλά στο ύψος των περιστάσεων για να λάμψει η
δικαιοσύνη».
Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014
Δήλωση συμπαράστασης της Ιστορικής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου σε επιστολή διαμαρτυρίας Αγιορειτών Πατέρων εναντίον του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, κ. Ιωάννη Μπουτάρη.
Η Ιστορική Ιερά Μονή Εσφιγμένου μοιράζεται τις ανησυχίες των Αγιορειτών Πατέρων που συνέταξαν και υπέγραψαν την κάτωθι επιστολή. Έτσι λοιπόν Ο Καθηγούμενος της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, Αρχιμανδρίτης κ.κ. Μεθόδιος και οι συν αυτοί αδελφοί, συνυπογράφουν το κείμενο αυτό και τάσσονται υπέρ όλων όσων οι Αγιορείτες Πατέρες στηλιτεύουν.
Πρός τήν Ἱεράν Κοινότητα
τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Ἐνταῦθα
τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
Ἐνταῦθα
Καρυαί, 5 Ἰουνίου 2014
Ὁσιολoγιώτατοι καί σεβαστοί Πατέρες,
Κατά τήν πρό ὀλίγων ἡμερῶν ἀλλαγή τῆς Ἱερᾶς Ἑπιστασίας καί ἐγκατάστασι τοῦ Ὁσιολογιωτάτου Μοναχοῦ Γέροντος Συμεών Διονυσιάτου ὡς Πρωτεπιστάτου, στόν ὁποῖον εὐχόμεθα εἰλικρινῶς καί ταπεινῶς τά βέλτιστα, σημειώθηκε ἕνα πολύ δυσάρεστο γεγονός, ἡ σκιά τοῦ ὁποίου δέν βάρυνε μόνον τήν τελετή, ἀλλά θίγει καιρίως καί τήν πνευματική αἴγλη τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τοῦ ἱεροῦ Περιβόλου τῆς Θεοτόκου, καθώς μάλιστα δέν διέλαθε καί τῆς προσοχῆς τῶν εὐσεβῶν πιστῶν καί προσκυνητῶν τοῦ Περιβόλου τῆς Παναγίας μας, πού πάντοτε ἀτενίζουν μέ πνευματική προσμονή πρός τό παράδειγμα καί τίς ἐμπνευσμένες κατευθύνσεις τοῦ Ἁγιορειτικοῦ Μοναχισμοῦ καί τῶν θεσμῶν του.
Ἡ παρουσία τοῦ Δημάρχου τῆς Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη, ὡς Προέδρου τῆς Ἁγιορειτικῆς Ἑστίας, στήν τελετή ἀναλήψεως τῶν καθηκόντων τοῦ νέου Πρωτεπιστάτου, κρίνεται παντελῶς ἀπαράδεκτη καί ἀνεπίτρεπτη. Τόν ἴδιο καιρό πού ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης προσπαθεῖ καί πάλι νά παγιώσει τόν αἰσχρό θεσμό τῆς ἐτησίου δημοσίας θριαμβεύσεως τῆς σοδομιτικῆς ἁμαρτίας στίς «παρελάσεις ὁμοφυλοφιλικῆς» λεγομένης «ὑπερηφανείας», εἰς πεῖσμα καί πένθος τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Θεσσαλονίκης, καί μέ σκανδαλισμό τῆς νεολαίας καί τοῦ πληθυσμοῦ τῆς ἁγιοτόκου πόλεως, ἦλθε λοιπόν καί εἰς τό Ἁγιώνυμον Ὄρος, ὥστε νά ἀποπλύνει προσωρινῶς τίς δίκαιες ἐπικρίσεις ἐναντίον του καί μετά νά περιφέρει νοητῶς κατά πρόσωπον τῶν ἀντιδρώντων Θεσσαλονικέων Χριστιανῶν τήν «ἐν φαιδραῖς ταῖς λαμπάσι» καί μέ χαμόγελα ἁγιορειτική ἀποδοχή του.
Λυπούμεθα,
διότι ὁ Δήμαρχος τῶν Θεσσαλονικέων, δέν ἔχει ἐπίγνωσι τοῦ ρόλου του
στήν «Ἁγιορειτική Ἑστία» καί τῶν λόγων ἐκείνων οἱ ὁποῖοι συνετέλεσαν στό
νά εἶναι ὁ ἑκάστοτε Δήμαρχος, καί Πρόεδρός της θεσμικῶς. Ποιούς
πνευματικούς δεσμούς τοῦ Ἄθωνος μέ τήν Συμβασιλίδα Θεσσαλονίκη μπορεῖ ὁ
κ. Μπουτάρης νά ἐκπροσωπήσει, κρινόμενος καί μόνον ὑπό τό φῶς (μᾶλλον τό
σκότος) τῶν βακχικῶν ὁμοφυλοφιλικῶν πομπῶν πού ἐμφανέστατα ἐνθαρρύνει
καί χρηματοδοτεῖ ; Πῶς ἡ θητεία του ἐπιβεβαιώνει τήν ἐκτίμησί του πρός
τούς «Θησαυρούς τοῦ Ἁγίου Ὄρους», χάρη στούς ὁποίους δημιουργήθηκε ἡ
«Ἁγιορειτική Ἑστία» πρό 14 ἐτῶν; Ποιοί εἶναι αὐτοί οἱ «Θησαυροί τοῦ
Ἁγίου Ὄρους»; Τί εἴδους εἶναι ἡ «πνευματική καί πολιτιστική παρακαταθήκη
καί ἡ σύγχρονη ἀποστολή τοῦ Ἁγίου Ὄρους», τήν ὁποίαν ἀναφέρει ἡ τρίτη
ἀρχή τοῦ Καταστατικοῦ τῆς «Ἑστίας»; Εἶναι ἡ ἀδιαμαρτύρητη ἐκ μέρους τοῦ
Ἁγίου Ὄρους ἐποπτεία τοῦ ἐκμαυλισμοῦ τοῦ Γένους μας ἀπό πλευρᾶς τοῦ
Δημάρχου;
Δυστυχῶς, τό νά ἔλθει ὁ κ. Δήμαρχος σέ αἴσθησι τοῦ «πτώματός» του, μολονότι μετρίως ἐλεγχθείς ἀπό τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, εἶναι ἀπίθανο, ἰδίως μετά τήν πρόσφατη ἐπανεκλογή του. Ἄν ὅμως δέν μπορεῖ ἐκεῖνος νά ἀρθεῖ στό ὕψος τῶν ἀπαιτήσεων τοῦ ρόλου του, διατί νά κατάγεται ἡ Ἱερά Κοινότης, καί στό πρόσωπο αὐτῆς καί σύμπαν τό Ἁγιώνυμον Ὄρος, στό ἐπίπεδο τῆς σιωπηλῆς μέν, ἀλλά θεσμικῆς καί ἐνόχου, ἀποδοχῆς τῆς σοδομιτικῆς, κιναιδικῆς («κινούσης τήν αἰδώ») διαστροφῆς καί ἁμαρτίας; Εἶναι βέβαιον ὅτι ἡ Ἱερά Κοινότης ἐγνώριζε τήν πρόθεσι τοῦ κ. Δημάρχου νά παραστεῖ, ἀλλά καί στήν ἀντίθετη περίπτωσι, τίποτε δέν ἐμποδίζει ποτέ τόν λόγο τῆς ἀληθείας καί ἀγάπης ἀπό τό καθῆκον τοῦ ἐλέγχου: «οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας, ἀλλά δυνάμεως καί ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ»· ἤ μήπως ὁ Κύριος δέν μᾶς τό ἔδωκε, λόγῳ ἀπροθυμίας ;
Δυστυχῶς, τό νά ἔλθει ὁ κ. Δήμαρχος σέ αἴσθησι τοῦ «πτώματός» του, μολονότι μετρίως ἐλεγχθείς ἀπό τόν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, εἶναι ἀπίθανο, ἰδίως μετά τήν πρόσφατη ἐπανεκλογή του. Ἄν ὅμως δέν μπορεῖ ἐκεῖνος νά ἀρθεῖ στό ὕψος τῶν ἀπαιτήσεων τοῦ ρόλου του, διατί νά κατάγεται ἡ Ἱερά Κοινότης, καί στό πρόσωπο αὐτῆς καί σύμπαν τό Ἁγιώνυμον Ὄρος, στό ἐπίπεδο τῆς σιωπηλῆς μέν, ἀλλά θεσμικῆς καί ἐνόχου, ἀποδοχῆς τῆς σοδομιτικῆς, κιναιδικῆς («κινούσης τήν αἰδώ») διαστροφῆς καί ἁμαρτίας; Εἶναι βέβαιον ὅτι ἡ Ἱερά Κοινότης ἐγνώριζε τήν πρόθεσι τοῦ κ. Δημάρχου νά παραστεῖ, ἀλλά καί στήν ἀντίθετη περίπτωσι, τίποτε δέν ἐμποδίζει ποτέ τόν λόγο τῆς ἀληθείας καί ἀγάπης ἀπό τό καθῆκον τοῦ ἐλέγχου: «οὐ γὰρ ἔδωκεν ἡμῖν ὁ Θεὸς Πνεῦμα δειλίας, ἀλλά δυνάμεως καί ἀγάπης καὶ σωφρονισμοῦ»· ἤ μήπως ὁ Κύριος δέν μᾶς τό ἔδωκε, λόγῳ ἀπροθυμίας ;
Παρακαλοῦμε
εὐσεβάστως καί υἱικῶς τήν Ἱερά Κοινότητα, ἔστω καί κατόπιν τῆς τελετῆς,
νά διακόψει κάθε ἐπικοινωνία μέ τόν κ. Δήμαρχο, εἰς ἔνδειξι
διαμαρτυρίας, μέχρι νά καταργηθεῖ τό «αἶσχος ἰδέσθαι» τῶν διονυσιακῶν
πανηγύρεων· καί νά ἀναμνησθοῦμε τῆς παρακαταθήκης τοῦ ἀειμνήστου Ἁγίου
Πατριάρχου ΚΠόλεως Νήφωνος Β΄ τοῦ Διονυσιάτου, ὁ ὁποῖος κατεκρίθη καί
ἐκδιώχθηκε ἀπό τόν Ἡγεμόνα τῆς Βλαχίας Ράδουλο, γιά τήν ἐπίσημη (καί μέ
ἀφορισμό) ἀντίδρασί του σέ ἀθεμιτογαμία τῆς οἰκογενείας τοῦ Ἡγεμόνος,
γεγονός πού τόν ὁδήγησε καί στό Περιβόλι τῆς Παναγίας μας. Ἕτερος
Ἁγιορείτης «οὐρανώσας τό Ὄρος» Πατήρ, καί κλέος τοῦ Ἄθωνος, ὁ Ἅγιος
Νικόδημος, σαφῶς ἀναπτύσσει στήν «Χρηστοήθειά» του τό καθῆκον νά
ἐλέγχουμε μέ ἀγάπη καί ἀποφασιστικότητα τούς ἁμαρτάνοντας, ὅπως ἄλλωστε
δεχόμεθα καί οἱ ἴδιοι τούς ἐλέγχους τῶν ἄλλων. Εἶναι κρῖμα νά
ὑστερήσουμε σέ συνέπεια μεταξύ βίου καί ὁμολογίας ἔναντι τῶν ὁπαδῶν τῆς
πολιτικῆς, τῶν ψευδο-ἰδεολογημάτων καί θρησκειῶν· εἶναι φοβερόν, μέ
αἰώνιες προεκτάσεις, τό νά γίνουμε συμμέτοχοι διά τῆς σιωπῆς στὴν
ἀναίσχυντη διείσδυση τῆς ἁμαρτητικῆς διαστροφῆς στό Γένος μας: «εἰδόσιν
οὖν καλὸν ποιεῖν καὶ μὴ ποιοῦσιν, ἁμαρτία αὐτοῖς ἐστιν».
Μετά πλείστης τιμῆς, ἐν Χριστῷ φιλαδελφίας καί ταπεινῶν προσρήσεων καί εὐχῶν,
(ἀκολουθοῦν ἐνδεικτικές ὑπογραφές)
Μετά πλείστης τιμῆς, ἐν Χριστῷ φιλαδελφίας καί ταπεινῶν προσρήσεων καί εὐχῶν,
(ἀκολουθοῦν ἐνδεικτικές ὑπογραφές)
1. Γέρων Γαβριήλ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Χριστοδούλου, Καρυαί
2. Γέρων Ἱλαρίων Μοναχός, Ξεροκάλυβο πλησίον Ἀρσανᾶ Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
3. Γέρων Σάββας Μοναχός, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
4. Χρυσόστομος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Σπυρίδωνος
5. Γέρων Ἀρσένιος Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου (Παναγούδα)
6. Ἠσαΐας Μοναχός, (αὐτόθι)
7. Γέρων Εὐφρόσυνος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Καρυαί
8. Χρύσανθος Μοναχός, (αὐτόθι)
9. Μεθόδιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
10. Ἰσαάκ Μοναχός, (αὐτόθι)
11. Ἰσαάκ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενέσεως τῆς Θεοτόκου, Καψάλα
12. Χαρίτων Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ἀναλήψεως τοῦ Κυρίου
13. Γέρων Θωμᾶς Ἱερομόναχος, Ἱ.Κ. Ἀποστόλου Θωμᾶ (Θωμάδες)
14. Φίλιππος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
15. Θεολόγος Μοναχός, (αὐτόθι)
16. Παχώμιος Ἱερομόναχος, Καψάλα
17. Γέρων Μελέτιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Γενεθλίου τῆς Θεοτόκου
18. Ἰγνάτιος Ἱερομόναχος, (αὐτόθι)
19. Συνοδία «Βολιωτῶν», Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Πάντων, Ἱ. Σκήτη Ἁγίας Ἄννης
20. Γέρων Συμεών Ἱερομόναχος, Ἱ. Κελλίον Ποφήτου Ἠλιού, Αἰγυπτάδικα
21. Δαμασκηνός Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Τιμίου Προδρόμου, Ἱ. Μ. Καρακάλλου
22. Δοσίθεος Μοναχός, Κάθισμα Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
23. Βλάσιος Μοναχός, περιοχή Βίγλας
24. Γέρων Ὀνούφριος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Γενεσίου τῆς Θεοτόκου
25. Γέρων Ἀντώνιος, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου
26. Συμεών Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Παναγίας τοῦ Καζάν, Καψάλα
27. Σπυρίδων Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου
28. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Καρυαί
29. Θεόφιλος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νικολάου, Ἱ.Μ. Κωνσταμονίτου
30. Χερουβείμ Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγ. Ἀρχαγγέλων καἰ Ἁγίου Ἰωάννου Κουκουζέλη, Ἱ.Μ. Μ. Λαύρας
31. Εὐστάθιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Εὐσταθίου, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας
32. Νικόδημος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Νεκταρίου
33. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίου Χαραλάμπους, Καρυαί
34. Παΐσιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀρχαγγέλων «Σαββαίων»
35. Ἀντώνιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Κοιμήσεως Θεοτόκου
36. Ζηνόβιος Μοναχός, Ἱ. Κελλίον Ἁγίων Ἀναργύρων
37. Ἀρσένιος Μοναχός, Ἱ. Καλύβη Ὁσίου Γερασίμου, Σκήτη Κουτλουμουσίου
Πηγή Επιστολής http://www.impantokratoros.gr/c3fd4108.el.aspx