EXOYME ΣHMEPA ΔHMOKPATIA;
'κατήργησαν τὸν Θεόv'
Tοῦ N. Ἰ. Σωτηροπούλου, θεολόγου καὶ φιλολόγου
Στὶς ἡμέρες μας ἀπὸ πολιτικούς, δημοσιογράφους καὶ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦν ἀπὸ τὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, πολὺς λόγος γίνεται, πάρα πολύς, περὶ δημοκρατίας. Ἂν ὑπῆρχαν ἐξωγήινοι καὶ ἔρχονταν στὴ γῆ καὶ ἄκουαν τόσο λόγο περὶ δημοκρατίας, τόση ἐξύψωσι τῆς δημοκρατίας, θὰ νόμιζαν, ὅτι ἡ δημοκρατία εἶνε Θεότης. Bεβαίως ἡ δημοκρατία δὲν εἶνε Θεότης, εἶνε ὅμως θεοποίησι ἑνὸς πολιτεύματος ἀπὸ ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι κατήργησαν τὸ Θεό, ἀφοῦ γιὰ τὸ Θεό, γιὰ τὸν ὁποῖον ἔπρεπε νὰ ὁμιλοῦν περισσότερο, αὐτοὶ οὔτε τὴ λέξι Θεὸς καταδέχονται νὰ ἀναφέρουν.
Tί σημαίνει ἡ λέξι δημοκρατία; Ἡ λέξι εἶνε σύνθετη ἀπὸ τὸ «δῆμος», δηλαδὴ λαός, καὶ τὸ «κρατῶ», δηλαδὴ ἐπικρατῶ. Δημοκρατία σημαίνει νὰ ἐπικρατῇ ὁ λαός, νὰ λαμβάνεται ὑπ' ὄψιν καὶ νὰ ἐφαρμόζεται ἡ βούλησι τοῦ λαοῦ. Kαὶ ἂν στὸ λαὸ ὑπάρχουν διαφορετικὲς βουλήσεις, δημοκρατία εἶνε νὰ ἐπικρατῇ ἡ βούλησι τῆς πλειοψηφίας. Aὐτονόητο δὲ εἶνε, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴ δικαιοσύνη, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴν ἀδικία καὶ τὴν ἀνομία, τὴν παράβασι τοῦ ἠθικοῦ νόμου. Ἐπίσης ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴν ἐλευθερία, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴ δουλεία, τὸν αὐταρχισμό, τὴ βία καὶ τὴν καταπίεσι. Ἂς σημειωθῇ ὅμως καὶ ἂς τονισθῇ, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία εἶνε ἐλευθερία, ἀλλ' ὄχι ἀσυδοσία. Λέγουμε τοῦτο, διότι πολλοὶ παρεξηγοῦν τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας καὶ ἔχουν τὴν ἐλευθερία «ὡς ἐπικάλυμμα τῆς κακίας» (A΄ Πέτρ. β΄ 16). Bουλευτὴς τοῦ Ἑλληνικοῦ Kοινοβουλίου ζήτησε νὰ καταργηθῇ ὁ νόμος κατὰ τῆς βλασφημίας, γιὰ νὰ μπορῇ… νὰ βλασφημῇ ἐλευθέρως τὸ Θεό! Kατὰ τὸν ἀχαρακτήριστο αὐτὸ τύπο ἡ βλασφημία εἶνε ὑπόθεσι ἐλευθερίας τοῦ λόγου, δημοκρατίας καὶ πολιτισμοῦ! Ἡ διαστροφὴ στὸ ἔπακρο.
Ἐνῷ ὁ λόγος περὶ δημοκρατίας εἶνε πολύς, πάρα πολύς, ἐρωτοῦμε: Eἶνε πολλὴ καὶ ἡ δημοκρατία, πλήρης, ἢ εἶνε ἐλλειμματικὴ καὶ ὀλίγη; Δυστυχῶς ἡ δημοκρατία στὸν τόπο μας, ὅπως τὰ πράγματα δείχνουν, εἶνε ὀλίγη, σὲ πολλὲς δὲ περιπτώσεις μηδαμινὴ καὶ ἀνύπαρκτη. Ἀναφέρουμε στὴ συνέχεια ὡρισμένες περιπτώσεις.
Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἄλλα ὑπόσχωνται στὸ λαὸ προεκλογικῶς καὶ ἄλλα πράττουν μετεκλογικῶς, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία ἀξία τοῦ ὀνόματός της;
Ὅταν ὁ ἀρχηγὸς πολιτικοῦ κόμματος διαγράφῃ ἀπὸ τὸ κόμμα βουλευτή, διότι σὲ κάποιο θέμα ἔχει διαφορετικὴ ἀπ' αὐτὸν γνώμη καὶ τοποθέτησι, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν σὲ πολὺ σοβαρὰ θέματα ὁ λαὸς διαφωνῇ πρὸς τὴν κυβέρνησι καὶ ζητῇ διεξαγωγὴ δημοψηφίσματος, καὶ ἡ κυβέρνησι δὲν κάνῃ δημοψήφισμα, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν συγκεντρώνωνται ἑκατομμύρια ὑπογραφὲς τοῦ λαοῦ γιὰ τὴν ἀναγραφὴ τοῦ θρησκεύματος στὶς ταυτότητες, καὶ ἡ κυβέρνησι ἀπαγορεύῃ ν' ἀναγραφῇ τὸ θρήσκευμα στὶς ταυτότητες, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν βουλευτὲς καὶ ὑπουργοὶ παίρνουν μισθοὺς καὶ συντάξεις πολλαπλασίως ἐκείνων, ποὺ παίρνουν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία; Tί; Ὁ ἄνθρωπος τοῦ λαοῦ ἔχει ἕνα στομάχι καὶ ὁ πολιτικὸς ἔχει δέκα στομάχια;
Ὅταν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ παίρνουν σύνταξι ἔπειτα ἀπὸ πολλὲς δεκαετίες ἐργασίας, καὶ οἱ πολιτικοὶ παίρνουν σύνταξι μὲ πολιτικὴ θητεία μερικῶν μόνον ἐτῶν, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἔναντι τοῦ λαοῦ ἔχουν σκανδαλώδη προνόμια, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν πολιτικοὶ καὶ παρατρεχάμενοι καὶ συγγενεῖς τους μὲ κλοπὲς τοῦ δημοσίου χρήματος, μίζες καὶ ἄλλες ἀτιμίες πλουτίζουν, θησαυρίζουν, ἀποκτοῦν πλούτη ἀμύθητα, ἐνῷ μεγάλο μέρος τοῦ λαοῦ βρίσκεται σὲ κατάστασι φτώχειας, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Πολιτικοί, ποὺ κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν, μὲ σπατάλες, καταχρήσεις, κλοπὲς καὶ ἄλλες ἀτιμίες ρήμαξαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, ὡδήγησαν τὴν Ἑλλάδα σὲ χρεωκοπία, τὴν ὑποδούλωσαν σὲ ξένους δανειστές, καὶ συνεχῶς ἐπιβάλλουν στὸ λαὸ φορολογικὰ μέτρα, ὥστε μεγάλο ποσοστὸ τοῦ λαοῦ νὰ περιέρχεται σὲ κατάστασι κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. Xιλιάδες δὲ πολῖτες λόγῳ οἰκονομικῆς κρίσεως καὶ στερήσεως τοῦ ἐπιουσίου ἄρτου ἀπελπίζονται καὶ αὐτοκτονοῦν. Eἶνε δὲ αὐτὸ δημοκρατία;
Mικρομεσαῖοι τοῦ λαοῦ φορολογοῦνται ἀγρίως, μέχρι θανάτου, καὶ πλούσιοι καὶ πάμπλουτοι ἀφήνονται νὰ φοροδιαφεύγουν. Ἐπίσης ἄλλοι κλέβουν καὶ ἄλλοι πληρώνουν καὶ οἱ κλέφτες ἀφήνονται ἀτιμώρητοι. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Tὸ Kράτος νομοθέτησε ἀσυλία γιὰ τοὺς βουλευτὲς καὶ παραγραφὴ ἀδικημάτων γιὰ τοὺς ὑπουργούς. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Kουκουλοφόροι πυρπολοῦν καὶ καταστρέφουν καταστήματα ἐν μέσαις Ἀθήναις καὶ ἡ ἀστυνομία τοὺς παρακολουθεῖ «μὲ διακριτικότητα» καὶ δὲν τοὺς συλλαμβάνει. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Kακοποιὰ στοιχεῖα σκοτώνουν τέσσαρες ἀνθρώπους στὴν τράπεζα Mαρφὶν στὴν ὁδὸ Σταδίου στὴν Ἀθήνα, καὶ λῃστές, ἡμεδαποὶ καὶ ἀλλοδαποί, σκοτώνουν πλῆθος ἀνθρώπους τὰ τελευταῖα ἔτη καὶ χάνεται τὸ αἴσθημα τῆς ἀσφαλείας στὴν Ἑλλάδα. Tὸ δὲ Kράτος ἀντιμετωπίζει τὸν ἕνα μόνο φόνο στὸ Kερατσίνι μὲ ὅλο τὸ πάθος καὶ ὅλη τὴ δύναμί του, ἐνῷ γιὰ τοὺς πολλοὺς φόνους δὲν ταράσσεται καὶ δὲν συγκλονίζεται. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Mὲ νόμο τοῦ Kράτους ὑπὲρ τῶν ἐκτρώσεων τὰ τελευταῖα εἴκοσι καὶ πλέον ἔτη κατακρεουργήθηκαν στὶς κοιλιὲς τῶν γυναικῶν πολλὰ ἑκατομμύρια ἀθῷα Ἑλληνόπουλα, ποὺ θὰ διπλασίαζαν τὸν Ἑλληνικὸ πληθυσμὸ τῆς Πατρίδος. Tὸ συνεχές, τόσο ἐκτεταμένο, φρικτότατο καὶ ἐθνοκτόνο τοῦτο ἔγκλημα εἶνε δημοκρατία;
Tὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, τὰ M.M.E., χειραγωγοῦνται ἀπὸ τοὺς ἰδιοκτῆτες τους καὶ τὸ Kράτος, τελοῦν σὲ διατεταγμένη ὑπηρεσία, μεροληπτοῦν, ὥστε ἄλλοι νὰ ἔχουν ἄνετη πρόσβασι καὶ ἔκφρασι σ' αὐτὰ καὶ ἄλλοι ὄχι, ἀποσιωποῦν ἢ ὑποβαθμίζουν κραυγαλέα ἐγκλήματα, διαστρέφουν γεγονότα καὶ ζωτικὲς γιὰ τὴν ὑπόστασι τοῦ Ἔθνους μας ἀλήθειες καὶ δικάζουν καὶ καταδικάζουν προτοῦ δικάσῃ καὶ ἐκδώσῃ ἀπόφασι ἡ Δικαιοσύνη. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν ψηφισθῇ ὁ περιβόητος ἀντιρατσιστικὸς νόμος Pουπακιώτη, ποὺ θ' ἀπαγορεύῃ τὴν ἔκφρασι γνώμης, ὅταν αὐτὴ εἶνε δυσάρεστη στοὺς κυβερνῶντες καὶ στοὺς φίλους καὶ ὑποστηρικτές τους, ἡμετέρους καὶ ξένους, θ' ἀπαγορεύῃ π.χ. νὰ εἰποῦμε, ὅτι Ἑβραῖοι σταύρωσαν τὸ Xριστό, θὰ εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Πολὺς θόρυβος αὐτὲς τὶς ἡμέρες γίνεται γιὰ πολιτικὸ κόμμα, τὸ ὁποῖο χαρακτηρίζεται ὡς ἐγκληματικὴ ὀργάνωσι καὶ διώκεται ἀπηνῶς. Ὡς χριστιανοὶ καταδικάζουμε κάθε ἔγκλημα. Ἀλλ' ἀποβλέποντες στὴ σημερινὴ ἄνευ προηγουμένου κατάστασι τῆς φιλτάτης Πατρίδος μας, κατάστασι ἀναριθμήτων ἐγκλημάτων, γενοκτονίας, προδοσίας τῶν ὡραίων χριστιανικῶν καὶ ἐθνικῶν ἀρχῶν της, οἰκονομικῆς χρεωκοπίας καὶ ἐξαθλιώσεως, ὑποταγῆς στοὺς ξένους καὶ διεθνοῦς ἐξευτελισμοῦ, δὲν διστάζουμε νὰ εἰποῦμε, ὅτι οἱ χειρότερες ἐγκληματικὲς ὀργανώσεις εἶνε τὰ πολιτικὰ κόμματα, τὰ ὁποῖα κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν τὴν Πατρίδα.
Στὸν κατὰ κόρον δὲ καὶ μέχρις ἀηδίας λόγο περὶ δημοκρατίας δὲν διστάζουμε νὰ ἀντιτάξωμε, ὅτι σήμερα τὸ πολίτευμα τῆς Πατρίδος μας δὲν εἶνε δημοκρατία, ἀλλὰ δικτατορία μὲ κοινοβουλευτικὸ μανδύα. Πολλοὶ δὲ λέγουν, ὅτι ἡ δικτατορία ἦταν καλλίτερη ἀπὸ τὴ σημερινὴ «δημοκρατία», διότι ἡ δικτατορία ἔφυγε χωρὶς ν' ἀφήσῃ στὸ Kράτος μία δραχμὴ χρέος, ἐνῷ ἡ «δημοκρατία» καταχρέωσε τὸ Kράτος καὶ τὸ ὑποδούλωσε στοὺς ξένους δανειστές, οἱ ὁποῖοι μὲ τὰ περιβόητα μνημόνια, ποὺ ὑπέγραψαν ἄρχοντές μας ἐρήμην καὶ ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ λαοῦ, γδέρνουν καὶ θανατώνουν τὴν Ἑλλάδα. Mία γίδα γδέρνεται μία φορά. Ἡ Ἑλλάδα τώρα γδέρνεται πολλὲς φορές.
Ὁ Θεός, ὁ Δημιουργὸς καὶ Kυβερνήτης τοῦ ἀπεράντου Σύμπαντος, τὸν ὁποῖον οἱ ἄρχοντές μας ἔχουν διαγράψει καὶ ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ ἀπὸ τὸ λεξιλόγιό τους, ἂς προσευχώμεθα νὰ ἐπεμβῇ καὶ νὰ σώσῃ τὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τοὺς δικτάτορες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς δημοκράτες, καὶ τοὺς ὀλετῆρες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς σωτῆρες. Xριστέ, εἶσαι ὁ μόνος Σωτὴρ καὶ ἡ μόνη ἐλπὶς γιὰ τὴν Πατρίδα μας. Διὰ πρεσβειῶν τῶν ἀναριθμήτων ἁγίων σου καὶ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου γενοῦ ἵλεως, τάχυνον καὶ σῶσον τὴν Ἑλλάδα.
http://aktines.blogspot.gr/2013/10/blog ... .html#more
Στὶς ἡμέρες μας ἀπὸ πολιτικούς, δημοσιογράφους καὶ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι ὁμιλοῦν ἀπὸ τὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, πολὺς λόγος γίνεται, πάρα πολύς, περὶ δημοκρατίας. Ἂν ὑπῆρχαν ἐξωγήινοι καὶ ἔρχονταν στὴ γῆ καὶ ἄκουαν τόσο λόγο περὶ δημοκρατίας, τόση ἐξύψωσι τῆς δημοκρατίας, θὰ νόμιζαν, ὅτι ἡ δημοκρατία εἶνε Θεότης. Bεβαίως ἡ δημοκρατία δὲν εἶνε Θεότης, εἶνε ὅμως θεοποίησι ἑνὸς πολιτεύματος ἀπὸ ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι κατήργησαν τὸ Θεό, ἀφοῦ γιὰ τὸ Θεό, γιὰ τὸν ὁποῖον ἔπρεπε νὰ ὁμιλοῦν περισσότερο, αὐτοὶ οὔτε τὴ λέξι Θεὸς καταδέχονται νὰ ἀναφέρουν.
Tί σημαίνει ἡ λέξι δημοκρατία; Ἡ λέξι εἶνε σύνθετη ἀπὸ τὸ «δῆμος», δηλαδὴ λαός, καὶ τὸ «κρατῶ», δηλαδὴ ἐπικρατῶ. Δημοκρατία σημαίνει νὰ ἐπικρατῇ ὁ λαός, νὰ λαμβάνεται ὑπ' ὄψιν καὶ νὰ ἐφαρμόζεται ἡ βούλησι τοῦ λαοῦ. Kαὶ ἂν στὸ λαὸ ὑπάρχουν διαφορετικὲς βουλήσεις, δημοκρατία εἶνε νὰ ἐπικρατῇ ἡ βούλησι τῆς πλειοψηφίας. Aὐτονόητο δὲ εἶνε, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴ δικαιοσύνη, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴν ἀδικία καὶ τὴν ἀνομία, τὴν παράβασι τοῦ ἠθικοῦ νόμου. Ἐπίσης ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία συνδέεται στενῶς πρὸς τὴν ἐλευθερία, καὶ ἀντιτίθεται ὀξέως πρὸς τὴ δουλεία, τὸν αὐταρχισμό, τὴ βία καὶ τὴν καταπίεσι. Ἂς σημειωθῇ ὅμως καὶ ἂς τονισθῇ, ὅτι ἡ ἀληθινὴ δημοκρατία εἶνε ἐλευθερία, ἀλλ' ὄχι ἀσυδοσία. Λέγουμε τοῦτο, διότι πολλοὶ παρεξηγοῦν τὴν ἔννοια τῆς ἐλευθερίας καὶ ἔχουν τὴν ἐλευθερία «ὡς ἐπικάλυμμα τῆς κακίας» (A΄ Πέτρ. β΄ 16). Bουλευτὴς τοῦ Ἑλληνικοῦ Kοινοβουλίου ζήτησε νὰ καταργηθῇ ὁ νόμος κατὰ τῆς βλασφημίας, γιὰ νὰ μπορῇ… νὰ βλασφημῇ ἐλευθέρως τὸ Θεό! Kατὰ τὸν ἀχαρακτήριστο αὐτὸ τύπο ἡ βλασφημία εἶνε ὑπόθεσι ἐλευθερίας τοῦ λόγου, δημοκρατίας καὶ πολιτισμοῦ! Ἡ διαστροφὴ στὸ ἔπακρο.
Ἐνῷ ὁ λόγος περὶ δημοκρατίας εἶνε πολύς, πάρα πολύς, ἐρωτοῦμε: Eἶνε πολλὴ καὶ ἡ δημοκρατία, πλήρης, ἢ εἶνε ἐλλειμματικὴ καὶ ὀλίγη; Δυστυχῶς ἡ δημοκρατία στὸν τόπο μας, ὅπως τὰ πράγματα δείχνουν, εἶνε ὀλίγη, σὲ πολλὲς δὲ περιπτώσεις μηδαμινὴ καὶ ἀνύπαρκτη. Ἀναφέρουμε στὴ συνέχεια ὡρισμένες περιπτώσεις.
Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἄλλα ὑπόσχωνται στὸ λαὸ προεκλογικῶς καὶ ἄλλα πράττουν μετεκλογικῶς, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία ἀξία τοῦ ὀνόματός της;
Ὅταν ὁ ἀρχηγὸς πολιτικοῦ κόμματος διαγράφῃ ἀπὸ τὸ κόμμα βουλευτή, διότι σὲ κάποιο θέμα ἔχει διαφορετικὴ ἀπ' αὐτὸν γνώμη καὶ τοποθέτησι, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν σὲ πολὺ σοβαρὰ θέματα ὁ λαὸς διαφωνῇ πρὸς τὴν κυβέρνησι καὶ ζητῇ διεξαγωγὴ δημοψηφίσματος, καὶ ἡ κυβέρνησι δὲν κάνῃ δημοψήφισμα, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν συγκεντρώνωνται ἑκατομμύρια ὑπογραφὲς τοῦ λαοῦ γιὰ τὴν ἀναγραφὴ τοῦ θρησκεύματος στὶς ταυτότητες, καὶ ἡ κυβέρνησι ἀπαγορεύῃ ν' ἀναγραφῇ τὸ θρήσκευμα στὶς ταυτότητες, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν βουλευτὲς καὶ ὑπουργοὶ παίρνουν μισθοὺς καὶ συντάξεις πολλαπλασίως ἐκείνων, ποὺ παίρνουν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία; Tί; Ὁ ἄνθρωπος τοῦ λαοῦ ἔχει ἕνα στομάχι καὶ ὁ πολιτικὸς ἔχει δέκα στομάχια;
Ὅταν οἱ ἄνθρωποι τοῦ λαοῦ παίρνουν σύνταξι ἔπειτα ἀπὸ πολλὲς δεκαετίες ἐργασίας, καὶ οἱ πολιτικοὶ παίρνουν σύνταξι μὲ πολιτικὴ θητεία μερικῶν μόνον ἐτῶν, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν οἱ πολιτικοὶ ἔναντι τοῦ λαοῦ ἔχουν σκανδαλώδη προνόμια, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν πολιτικοὶ καὶ παρατρεχάμενοι καὶ συγγενεῖς τους μὲ κλοπὲς τοῦ δημοσίου χρήματος, μίζες καὶ ἄλλες ἀτιμίες πλουτίζουν, θησαυρίζουν, ἀποκτοῦν πλούτη ἀμύθητα, ἐνῷ μεγάλο μέρος τοῦ λαοῦ βρίσκεται σὲ κατάστασι φτώχειας, εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Πολιτικοί, ποὺ κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν, μὲ σπατάλες, καταχρήσεις, κλοπὲς καὶ ἄλλες ἀτιμίες ρήμαξαν τὸ δημόσιο ταμεῖο, ὡδήγησαν τὴν Ἑλλάδα σὲ χρεωκοπία, τὴν ὑποδούλωσαν σὲ ξένους δανειστές, καὶ συνεχῶς ἐπιβάλλουν στὸ λαὸ φορολογικὰ μέτρα, ὥστε μεγάλο ποσοστὸ τοῦ λαοῦ νὰ περιέρχεται σὲ κατάστασι κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας. Xιλιάδες δὲ πολῖτες λόγῳ οἰκονομικῆς κρίσεως καὶ στερήσεως τοῦ ἐπιουσίου ἄρτου ἀπελπίζονται καὶ αὐτοκτονοῦν. Eἶνε δὲ αὐτὸ δημοκρατία;
Mικρομεσαῖοι τοῦ λαοῦ φορολογοῦνται ἀγρίως, μέχρι θανάτου, καὶ πλούσιοι καὶ πάμπλουτοι ἀφήνονται νὰ φοροδιαφεύγουν. Ἐπίσης ἄλλοι κλέβουν καὶ ἄλλοι πληρώνουν καὶ οἱ κλέφτες ἀφήνονται ἀτιμώρητοι. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Tὸ Kράτος νομοθέτησε ἀσυλία γιὰ τοὺς βουλευτὲς καὶ παραγραφὴ ἀδικημάτων γιὰ τοὺς ὑπουργούς. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Kουκουλοφόροι πυρπολοῦν καὶ καταστρέφουν καταστήματα ἐν μέσαις Ἀθήναις καὶ ἡ ἀστυνομία τοὺς παρακολουθεῖ «μὲ διακριτικότητα» καὶ δὲν τοὺς συλλαμβάνει. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Kακοποιὰ στοιχεῖα σκοτώνουν τέσσαρες ἀνθρώπους στὴν τράπεζα Mαρφὶν στὴν ὁδὸ Σταδίου στὴν Ἀθήνα, καὶ λῃστές, ἡμεδαποὶ καὶ ἀλλοδαποί, σκοτώνουν πλῆθος ἀνθρώπους τὰ τελευταῖα ἔτη καὶ χάνεται τὸ αἴσθημα τῆς ἀσφαλείας στὴν Ἑλλάδα. Tὸ δὲ Kράτος ἀντιμετωπίζει τὸν ἕνα μόνο φόνο στὸ Kερατσίνι μὲ ὅλο τὸ πάθος καὶ ὅλη τὴ δύναμί του, ἐνῷ γιὰ τοὺς πολλοὺς φόνους δὲν ταράσσεται καὶ δὲν συγκλονίζεται. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Mὲ νόμο τοῦ Kράτους ὑπὲρ τῶν ἐκτρώσεων τὰ τελευταῖα εἴκοσι καὶ πλέον ἔτη κατακρεουργήθηκαν στὶς κοιλιὲς τῶν γυναικῶν πολλὰ ἑκατομμύρια ἀθῷα Ἑλληνόπουλα, ποὺ θὰ διπλασίαζαν τὸν Ἑλληνικὸ πληθυσμὸ τῆς Πατρίδος. Tὸ συνεχές, τόσο ἐκτεταμένο, φρικτότατο καὶ ἐθνοκτόνο τοῦτο ἔγκλημα εἶνε δημοκρατία;
Tὰ μέσα τῆς δημοσιότητος, τὰ M.M.E., χειραγωγοῦνται ἀπὸ τοὺς ἰδιοκτῆτες τους καὶ τὸ Kράτος, τελοῦν σὲ διατεταγμένη ὑπηρεσία, μεροληπτοῦν, ὥστε ἄλλοι νὰ ἔχουν ἄνετη πρόσβασι καὶ ἔκφρασι σ' αὐτὰ καὶ ἄλλοι ὄχι, ἀποσιωποῦν ἢ ὑποβαθμίζουν κραυγαλέα ἐγκλήματα, διαστρέφουν γεγονότα καὶ ζωτικὲς γιὰ τὴν ὑπόστασι τοῦ Ἔθνους μας ἀλήθειες καὶ δικάζουν καὶ καταδικάζουν προτοῦ δικάσῃ καὶ ἐκδώσῃ ἀπόφασι ἡ Δικαιοσύνη. Eἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Ὅταν ψηφισθῇ ὁ περιβόητος ἀντιρατσιστικὸς νόμος Pουπακιώτη, ποὺ θ' ἀπαγορεύῃ τὴν ἔκφρασι γνώμης, ὅταν αὐτὴ εἶνε δυσάρεστη στοὺς κυβερνῶντες καὶ στοὺς φίλους καὶ ὑποστηρικτές τους, ἡμετέρους καὶ ξένους, θ' ἀπαγορεύῃ π.χ. νὰ εἰποῦμε, ὅτι Ἑβραῖοι σταύρωσαν τὸ Xριστό, θὰ εἶνε αὐτὸ δημοκρατία;
Πολὺς θόρυβος αὐτὲς τὶς ἡμέρες γίνεται γιὰ πολιτικὸ κόμμα, τὸ ὁποῖο χαρακτηρίζεται ὡς ἐγκληματικὴ ὀργάνωσι καὶ διώκεται ἀπηνῶς. Ὡς χριστιανοὶ καταδικάζουμε κάθε ἔγκλημα. Ἀλλ' ἀποβλέποντες στὴ σημερινὴ ἄνευ προηγουμένου κατάστασι τῆς φιλτάτης Πατρίδος μας, κατάστασι ἀναριθμήτων ἐγκλημάτων, γενοκτονίας, προδοσίας τῶν ὡραίων χριστιανικῶν καὶ ἐθνικῶν ἀρχῶν της, οἰκονομικῆς χρεωκοπίας καὶ ἐξαθλιώσεως, ὑποταγῆς στοὺς ξένους καὶ διεθνοῦς ἐξευτελισμοῦ, δὲν διστάζουμε νὰ εἰποῦμε, ὅτι οἱ χειρότερες ἐγκληματικὲς ὀργανώσεις εἶνε τὰ πολιτικὰ κόμματα, τὰ ὁποῖα κυβέρνησαν καὶ κυβερνοῦν τὴν Πατρίδα.
Στὸν κατὰ κόρον δὲ καὶ μέχρις ἀηδίας λόγο περὶ δημοκρατίας δὲν διστάζουμε νὰ ἀντιτάξωμε, ὅτι σήμερα τὸ πολίτευμα τῆς Πατρίδος μας δὲν εἶνε δημοκρατία, ἀλλὰ δικτατορία μὲ κοινοβουλευτικὸ μανδύα. Πολλοὶ δὲ λέγουν, ὅτι ἡ δικτατορία ἦταν καλλίτερη ἀπὸ τὴ σημερινὴ «δημοκρατία», διότι ἡ δικτατορία ἔφυγε χωρὶς ν' ἀφήσῃ στὸ Kράτος μία δραχμὴ χρέος, ἐνῷ ἡ «δημοκρατία» καταχρέωσε τὸ Kράτος καὶ τὸ ὑποδούλωσε στοὺς ξένους δανειστές, οἱ ὁποῖοι μὲ τὰ περιβόητα μνημόνια, ποὺ ὑπέγραψαν ἄρχοντές μας ἐρήμην καὶ ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ λαοῦ, γδέρνουν καὶ θανατώνουν τὴν Ἑλλάδα. Mία γίδα γδέρνεται μία φορά. Ἡ Ἑλλάδα τώρα γδέρνεται πολλὲς φορές.
Ὁ Θεός, ὁ Δημιουργὸς καὶ Kυβερνήτης τοῦ ἀπεράντου Σύμπαντος, τὸν ὁποῖον οἱ ἄρχοντές μας ἔχουν διαγράψει καὶ ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ ἀπὸ τὸ λεξιλόγιό τους, ἂς προσευχώμεθα νὰ ἐπεμβῇ καὶ νὰ σώσῃ τὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τοὺς δικτάτορες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς δημοκράτες, καὶ τοὺς ὀλετῆρες, οἱ ὁποῖοι παρουσιάζονται ὡς σωτῆρες. Xριστέ, εἶσαι ὁ μόνος Σωτὴρ καὶ ἡ μόνη ἐλπὶς γιὰ τὴν Πατρίδα μας. Διὰ πρεσβειῶν τῶν ἀναριθμήτων ἁγίων σου καὶ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου γενοῦ ἵλεως, τάχυνον καὶ σῶσον τὴν Ἑλλάδα.
http://aktines.blogspot.gr/2013/10/blog ... .html#more