Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Ποιός έκανε πρῶτος τὸ σημεῖον τοῦ σταυροῦ ἐπάνω στὸ σῶμα του .. ;;;



Ποιός έκανε πρῶτος τὸ σημεῖον τοῦ σταυροῦ ἐπάνω στὸ σῶμα του .. ;;;

Σύμφωνα μὲ τὴν
ἁγιορειτικὴν παράδοσιν, πρώτη ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος  ἔκανε τὸ σημεῖον τοῦ Τιμίου Σταυροῦ πάνω Της, ὅταν ὁ Ἰωσὴφ Μνῆστηρ Αὐτῆς, ἔβαλε κακοὺς λογισμοὺς βλέποντάς Την  ἔγκυον ... 
Αὐτὸν τὸν τρόπον ἐπέλεξε ἡ Πάναγνος Δέσποινα διὰ νᾷ τὸν πληροφορήσει σχετικὰ με τὴν ἀθῳότητὰ Τῆς.. Σήκωσε τότε, τό χέρι Της ἀκουμπῶντας τὰ τρία δάχτυλα στὸ μέτωπον καὶ εἶπε στὸν Ἰωσήφ... 

"Διὰ τὸ γραπτὸν του προσώπου Μου"ὅπου ἴσως ἤθελε ἐρμηνευθεῖ, "Δὲς Ιωσήφ τὴν ἀθῳότητά Μου ζωγραφισμένη στὸ πρόσωπόν Μου..."

Κατόπιν κατέβασε τὸ χέρι στὴν κοιλίαν Τῆς καὶ συνέχισε...
"Διὰ τὸ ἐνυπάρχον ἐν τῇ κοιλίᾳ Μου", ἐννοῶντας τὸ Θεῖον Βρέφος καὶ τέλος μετέφερε τὸ χέρι Της δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ στοὺς ὤμους καὶ συμπλήρωσε..

"Διὰ τοὺς ἐκ δεξιῶν αὶ ἐξ ἀριστερῶν Μου Ἀγγέλους "θέλουσα νὰ πεῖ ὅτι οἱ ἐκ δεξιῶν Μου καὶ οἱ ἐξ ἀριστερῶν Μου παρεστῶτες Ἄγγελοι, ἃς μαρτυρήσουν τὴν ἀλήθεια ὅτι εἷμαι τελείως ἀθῷα διὰ τὴν ἐγκυμοσύνη τὴν ὁποία ἀντικρύζεις Ἰωσὴφ ...

Ἀναρτήθηκε ἀπὸ ΟΜΟΛΟΓΙΑ στὶς 9:31 μ.μ.