Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΑΣ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


Εἰς τὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος.

Τὰ πάντα δύναμαι Ἐγώ, παιδιά μου νὰ φροντίσω.
Καὶ τὸν κάθένα χωριστὰ τὶς ἀνάγκες του νὰ καλύψω.
Ὅπως τὸ κάνω πάντοτε, διατὶ εἶμαι ὁ Πατέρας,
ὅμως ἐσεῖς εἴστε τυφλοί, δὲν βλέπετε πιὸ πέρα.

Μόνον τὴν ὕλη βλέπετε καὶ αὐτὰ ποὺ ἔχει ὁ κόσμος.
Δὲν βλέπετε τὰ πνευματικὰ καὶ ὅτι λέγει ὁ θεῖος νόμος.

Καὶ εἴστε πανικόβλητοι μὴ χάσετε τὴν ὕλην,
μὴ χάσετε τὶς ἡδονὲς καὶ ἔτσι ἡ καρδία σας σφίγγει.

Εἴδωλον κάνατε τὰ χρήματα καὶ ὅλοι τὰ προσκυνᾶτε
καὶ τώρα ποὺ τὰ χάσατε δὲν ξέρετε ποὺ νὰ πᾶτε.

Μαζὶ ὅμως μὲ τὰ χρήματα τὸν μαμωνᾶ προσκυνᾶτε
καὶ γίνατε ἴδιοι μὲ αὐτόν καὶ ἔτσι τὴν ψυχήν σας σ’ αὐτὸν πουλᾶτε.

Ἀγαπημένον μου παιδί, σύνελθε καὶ στοχάσου,
πὼς ὅσο τὸ χρῆμα προσκυνᾶς διὰ μεγάλα δεινὰ ἐτοιμάσου.
Θὰ δεῖς πολλὲς καταστροφές, ἀρρώστιες, πολέμους, πεῖνα,
μὰ ἀν ἔλθεις πρὸς ἐμὲ σὲ περιμένει ἡ ἀλήθεια.

Διὀτι Ἐγὼ εἶμαι ἡ ἀλήθεια καὶ τὸ φῶς, Ἐγὼ εἶμαι ὁ Θεός σου
καὶ ἄν ἔλθεις κοντά μου τέκνον μου θὰ εἶμαι ὁδηγός σου.

Θὰ σὲ ὁδηγῶ πάντα Ἐγὼ στὸν δρόμον τῆς εἰρήνης,
της ελεημοσύνης, τῆς χαρᾶς και τῆς δικαιοσύνης.

Δὲν θὰ σοῦ λείπει τίποτε ἀπὸ τὰ ἀναγκαῖα,
καὶ θὰ ἔχεις μαζί μου ένωσιν, θὰ εἴμαστε παρέα.

Ἔξω ὁ κόσμος θὰ χάνετε, ἐσὺ ὅμως στὴν καρδιάν σου,
θὰ ἔχεις εἰρήνην μοναδικὴν καὶ δύναμιν δικιά σου.

Ἐγώ θὰ σοῦ τὴν χορηγῶ τὴν δύναμιν τὴν θεία
καὶ ἔτσι τίποτα δὲν θα σὲ ἐνοχλεῖ ἀπὸ τὰ ἄγρια θηρία.

Θὰ σοὺ στείλω τὴν μανοῦλα μου τὴν γλυκιά σου Παναγία,
νὰ σὲ φροντίζει, νὰ σὲ σκέπει καὶ νὰ σοῦ δίνει εὐλογία.

Θὰ σοῦ στείλω τοὺς ἁγίους μου κοντά σου διὰ νὰ εἶναι.
Διὰ ἐσέ νὰ μεσιτεύουν μόνος σου νὰ μὴν εἶσαι.

Ὅλον τὸν οὐρανόν μου τέκνον μου, κοντά σου θὰ τὸν στείλω,
ὅλοι διὰ ἐσένα δέονται καὶ νὰ σὲ ἔχουν φίλον.

Τὶ ἄλλον θέλεις τέκνον μου; Τὶ ἄλλον νὰ σοῦ δώσω;
Σοῦ ἔδωσα τὸ αἶμα μου διὰ νὰ σὲ καθαρίσω!

Ἔλα κοντά μου μὴν ἀργεῖς καὶ ἄφησε πιὰ τὴν ὕλην.
Ἕλα νὰ ἐλευθερωθεῖς ἀπ’ ὅλην αὐτὴν τὴν δίνην.

Προσκύνησε τὸν Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν ἀληθινὸν Θεόν σου
καὶ Ἐγὼ τέκνον μου ἀγαπητὸν θὰ εἶμαι στὸ πλευρόν σου!
μήν.