Παναγία Πορταΐτισσα

Παναγία Πορταΐτισσα

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Προσευχὴ εἰς τὴν Ὑπεραγίαν Θεοτόκον


Προσευχ εἰς τν περαγίαν Θεοτόκον

ὕπὸ τοΓέροντος ερωνύμου Σιμωνοπετρίτου.

Σο δίδω τν καρδία μου κα Σ δός μοι τν πίστιν. νευ πίστεως δν πάρχουν νθερμοι προσευχαί, Παναγία.

Τ δ προσεύχεσθαι εναι νάγκη τς ψυχς μου, Παρθένε.
Σ παρακαλ χι ν’ πομακρύνεις τ μπόδια τ ποα γείρονται π τς δο μου, λλ δίδου μοι δύναμιν και βοήθει μοι να τα ύπερβαίνω…

Βασίλισσα τν γγέλων, Παντάνασσα Θεοτόκε, Πανύμνητε Παναγία, Κεχαριτωμένη Παρθένε Μήτηρ Θεο, δέξαι, να, πάκουσον…

μόνη εχαρήστησις τς ψυχς μου τὴν ὁποῖαν ἐπορέγομαι καὶ ἐπιζητῶ εἶναι ἡ ἥσυχος συνείδησις, ἡ  καθαρότης τῆς καρδίας, ἡ εἰρήνη τῆς ψυχῆς, τὴν ὅποῖαν τρέφει ἡ γλυκεία ἀγάπη καὶ ὁ ἀγνὸς φόβος τοῦ Θεοῦ.

Ὅταν φθάσῃ τὸ τἐλος τῆς ζωῆς μου, δός μοι, Παναγία, ἀφόβως νὰ ἀτενίσω πρὸς τὸ παρελθόν μου καὶ ἡ τοιαύτη ἀναπόλησις νὰ μὴ μοὶ προξεν τὴν τύψιν τῆς συνειδήσεως.

Χάριτι καὶ φιλανθρωπία τοῦ Υἱοῦ Σου καὶ Θεοῦ ἡμῶν, ἵνα σωθεὶς εὐχαρίστως Σὲ δοξάζω καὶ Σὲ ἀνυμνῶ, Ὑπερευλογημένη καὶ δεδοξασμένη εἰς αἰῶνας αἰώνων.
Ἀμήν.