From: Ευστάθιος Μοσχοβίτης
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ,...
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ , ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΣ ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "ΑΛΑΘΗΤΟΥ" ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ.ΤΟ
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΟΑΦΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ - ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ) ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ... Ο Απόστολος Παύλος Καινή Διαθήκη, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ". ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ"
ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν". (άλλο ευαγγέλιον και όχι άλλο ημερολόγιο όπως υποστηρίζουν μερικοί για να φτιάξουν δική τους εκκλησία και
παγκάρι (υπάρχουν 20 παρατάξεις, υποτίθεται εκκλησίες, των διασπασμένων παλαιοημερολογιτών) και αναγάγουν σε κυρίαρχο Δογματικό και Σωτηριολογικό ζήτημα, το θέμα του παλαιού και νέου ημερολογίου... Μόνο αν βιώσουμε τον άγιο Λόγο του Αναστημένου Χριστού σώζεται η αθάνατη ψυχή μας και όχι από τα ημερολόγια, νέο ή παλαιό, καθώς δεν είναι κριτήριο σωτηρίας το ημερολόγιο και οι αληθινοί χριστιανοί δεν είναι ημερολογιολάτρες-ειδωλολάτρες.) Ο Άγιος Ιωάννης Ο Χρυσόστομος μας διδάσκει να μην προσέχουμε στα ημερολόγια και στην παρατήρηση του χρόνου γιατί ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ «μήνες και ήλιος και περίοδος ενιαυτών», και ο ουρανός συνεορτάζει μαζί μας πάντοτε αρκεί εμείς να επιτελούμε τις εορτές με καθαρή συνείδηση και τηρώντας τις εντολές του Άχρονου Θεού, τότε ακόμη και για την εορτή του Πάσχα δεν υπάρχει πρόβλημα πότε θα την εορτάσουμε (ΕΠΕ 34, 180), αρκεί, όπως διδάσκει ο "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων», Ε.Π.Ε.Τ.,29, 460-464", να είμαστε εντός της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του
Χριστού, ώστε να είμαστε αποτειχισμένοι, απομακρυσμένοι από την οικουμενική πανθρησκεία και τις αιρέσεις του αντίχριστου, δηλαδή, να μην έχουμε οποιαδήποτε εκκλησιαστική κοινωνία, μνημόνευση αιρετικών, δήθεν ορθόδοξων οικουμενιστών, παπικών, προτεσταντών, μονοφυσιτών, ούτε συλλείτουργο, και συμπροσευχή με άλλους αιρετικούς και αλλόπιστους. Προχωρῶν περαιτέρω καί διδάσκων ὁ ἅγιος Ιωάννης Χρυσόστομος διά τό ὅτι ὁ Θεός δέν θά μᾶς κρίνη διά τήν παρατήρησι τοῦ χρόνου, ἀλλά διά τίς παραβάσεις τῶν ἐντολῶν ἀναφέρει τά ἑξῆς: «Ὅτι γάρ οὐδείς λόγος καιρῶν τῷ Θεῷ καί παρατηρήσεως τοιαύτης, ἄκουσον αὐτοῦ δικάζοντος · Πεινῶντά με εἴδετε, φησί, καί ἐθρέψατε, διψῶντα, καί ἐποτίσατε, γυμνόν, καί περιεβάλετε · καί τοῖς ἐξ εὐωνύμων τά ἐναντία τούτοις ἐγκαλεῖ. Καί πάλιν ἄλλον ἐπεισαγαγών ἐπί μνησικακίᾳ κολάζει · Πονηρέ γάρ, φησί, δοῦλε, πᾶσαν τήν ὀφειλήν ἐκείνην ἀφῆκά σοι· οὐκ ἔδει καί σέ ἐλεῆσαι τόν σύνδουλόν σου, ὡς καί ἐγώ σε ἠλέησα; Πάλιν τάς παρθένους, ἐπειδή ἔλαιον οὐκ εἶχον ἐν ταῖς λαμπάσι, τοῦ νυμφῶνος
ἀπέκλεισεν · ἕτερον, ἐπειδή ἔνδυμα γάμου οὐκ ἔχων εἰσῆλθεν, ἀλλά ρυπαρά ἠμφίεστο ἱμάτια, πορνείαν καί ἀκαθαρσίαν περιβεβλημένος · ὅτι δέ τῷ δεῖνι μηνί καί τῷ δεῖνι ἐποίησε τό πάσχα, οὐδείς ἐκολάσθη ποτέ οὐδέ ἐνεκλήθη. Καί τί λέγω περί ἡμῶν τῶν ἀπηλλαγμένων πάσης τοιαύτης ἀνάγκης, καί ἄνω πολιτευομένων ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἔνθα μῆνες, καί ἥλιος, καί σελήνη, καί ἐνιαυτῶν περίοδος οὐκ ἔστιν;» (ΕΠΕ 34, 180). Τά βασικά σημεῖα ἐδῶ τῆς διδασκαλίας τοῦ ἁγίου εἶναι ὅτι καί δι’ αὐτήν τήν ἑορτή τοῦ Πάσχα δέν ὑπάρχει πρόβλημα διά τό πότε θά τήν ἑορτάσωμε, ἀρκεῖ νά ἑορτάσωμε μαζί μέ τήν Ἐκκλησία. Τό ὅτι δέ εἰς τόν οὐρανό δέν ὑπάρχουν «μῆνες καί ἥλιος καί περίοδος ἐνιαυτῶν» δείχνει ὅτι ὁ οὐρανός συνεορτάζει μαζί μας πάντοτε, ὁσάκις ἐμεῖς ἐπιτελοῦμε μέ καθαρά συνείδησι τίς ἑορτές. Εἰς τό τέλος τῆς ὁμιλίας του ἀναφέρει ὁ ἅγιος τήν κατάκρισι τήν ὁποία ὑφίσταται κάποιος πού προξενεῖ σχίσμα ἐξ αἰτίας τοῦ χρόνου. Λέγει ἐπ’ αὐτοῦ τά ἑξῆς: «Τό μέν γάρ τῷδε ἢ τῷδε χρόνῳ νηστεῦσαι οὐκ ἔγκλημα, τό δέ σχίσαι Ἐκκλησίαν, καί φιλονείκως διατεθῆναι, καί διχοστασίας ἐμποιεῖν, καί τῆς συνόδου διηνεκῶς ἑαυτόν ἀποστερεῖν, ἀσύγγνωστον καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν τιμωρίαν» (ΕΠΕ 34, 190) [δείτε και στις σελίδες 241- 242, "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Iερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν http://www.freevolition.gr/15.pdf ].
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΡΘΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΜΟΝΟ Η ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ.Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ..."Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων», Ε.Π.Ε.Τ.,29, 460-464".ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ) ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη (συμπληρωμένο) http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ,...
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ , ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΣ ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "ΑΛΑΘΗΤΟΥ" ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ.ΤΟ
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΟΑΦΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ - ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΣΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ) ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ... Ο Απόστολος Παύλος Καινή Διαθήκη, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ". ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ"
ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν". (άλλο ευαγγέλιον και όχι άλλο ημερολόγιο όπως υποστηρίζουν μερικοί για να φτιάξουν δική τους εκκλησία και
παγκάρι (υπάρχουν 20 παρατάξεις, υποτίθεται εκκλησίες, των διασπασμένων παλαιοημερολογιτών) και αναγάγουν σε κυρίαρχο Δογματικό και Σωτηριολογικό ζήτημα, το θέμα του παλαιού και νέου ημερολογίου... Μόνο αν βιώσουμε τον άγιο Λόγο του Αναστημένου Χριστού σώζεται η αθάνατη ψυχή μας και όχι από τα ημερολόγια, νέο ή παλαιό, καθώς δεν είναι κριτήριο σωτηρίας το ημερολόγιο και οι αληθινοί χριστιανοί δεν είναι ημερολογιολάτρες-ειδωλολάτρες.) Ο Άγιος Ιωάννης Ο Χρυσόστομος μας διδάσκει να μην προσέχουμε στα ημερολόγια και στην παρατήρηση του χρόνου γιατί ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ «μήνες και ήλιος και περίοδος ενιαυτών», και ο ουρανός συνεορτάζει μαζί μας πάντοτε αρκεί εμείς να επιτελούμε τις εορτές με καθαρή συνείδηση και τηρώντας τις εντολές του Άχρονου Θεού, τότε ακόμη και για την εορτή του Πάσχα δεν υπάρχει πρόβλημα πότε θα την εορτάσουμε (ΕΠΕ 34, 180), αρκεί, όπως διδάσκει ο "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων», Ε.Π.Ε.Τ.,29, 460-464", να είμαστε εντός της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του
Χριστού, ώστε να είμαστε αποτειχισμένοι, απομακρυσμένοι από την οικουμενική πανθρησκεία και τις αιρέσεις του αντίχριστου, δηλαδή, να μην έχουμε οποιαδήποτε εκκλησιαστική κοινωνία, μνημόνευση αιρετικών, δήθεν ορθόδοξων οικουμενιστών, παπικών, προτεσταντών, μονοφυσιτών, ούτε συλλείτουργο, και συμπροσευχή με άλλους αιρετικούς και αλλόπιστους. Προχωρῶν περαιτέρω καί διδάσκων ὁ ἅγιος Ιωάννης Χρυσόστομος διά τό ὅτι ὁ Θεός δέν θά μᾶς κρίνη διά τήν παρατήρησι τοῦ χρόνου, ἀλλά διά τίς παραβάσεις τῶν ἐντολῶν ἀναφέρει τά ἑξῆς: «Ὅτι γάρ οὐδείς λόγος καιρῶν τῷ Θεῷ καί παρατηρήσεως τοιαύτης, ἄκουσον αὐτοῦ δικάζοντος · Πεινῶντά με εἴδετε, φησί, καί ἐθρέψατε, διψῶντα, καί ἐποτίσατε, γυμνόν, καί περιεβάλετε · καί τοῖς ἐξ εὐωνύμων τά ἐναντία τούτοις ἐγκαλεῖ. Καί πάλιν ἄλλον ἐπεισαγαγών ἐπί μνησικακίᾳ κολάζει · Πονηρέ γάρ, φησί, δοῦλε, πᾶσαν τήν ὀφειλήν ἐκείνην ἀφῆκά σοι· οὐκ ἔδει καί σέ ἐλεῆσαι τόν σύνδουλόν σου, ὡς καί ἐγώ σε ἠλέησα; Πάλιν τάς παρθένους, ἐπειδή ἔλαιον οὐκ εἶχον ἐν ταῖς λαμπάσι, τοῦ νυμφῶνος
ἀπέκλεισεν · ἕτερον, ἐπειδή ἔνδυμα γάμου οὐκ ἔχων εἰσῆλθεν, ἀλλά ρυπαρά ἠμφίεστο ἱμάτια, πορνείαν καί ἀκαθαρσίαν περιβεβλημένος · ὅτι δέ τῷ δεῖνι μηνί καί τῷ δεῖνι ἐποίησε τό πάσχα, οὐδείς ἐκολάσθη ποτέ οὐδέ ἐνεκλήθη. Καί τί λέγω περί ἡμῶν τῶν ἀπηλλαγμένων πάσης τοιαύτης ἀνάγκης, καί ἄνω πολιτευομένων ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἔνθα μῆνες, καί ἥλιος, καί σελήνη, καί ἐνιαυτῶν περίοδος οὐκ ἔστιν;» (ΕΠΕ 34, 180). Τά βασικά σημεῖα ἐδῶ τῆς διδασκαλίας τοῦ ἁγίου εἶναι ὅτι καί δι’ αὐτήν τήν ἑορτή τοῦ Πάσχα δέν ὑπάρχει πρόβλημα διά τό πότε θά τήν ἑορτάσωμε, ἀρκεῖ νά ἑορτάσωμε μαζί μέ τήν Ἐκκλησία. Τό ὅτι δέ εἰς τόν οὐρανό δέν ὑπάρχουν «μῆνες καί ἥλιος καί περίοδος ἐνιαυτῶν» δείχνει ὅτι ὁ οὐρανός συνεορτάζει μαζί μας πάντοτε, ὁσάκις ἐμεῖς ἐπιτελοῦμε μέ καθαρά συνείδησι τίς ἑορτές. Εἰς τό τέλος τῆς ὁμιλίας του ἀναφέρει ὁ ἅγιος τήν κατάκρισι τήν ὁποία ὑφίσταται κάποιος πού προξενεῖ σχίσμα ἐξ αἰτίας τοῦ χρόνου. Λέγει ἐπ’ αὐτοῦ τά ἑξῆς: «Τό μέν γάρ τῷδε ἢ τῷδε χρόνῳ νηστεῦσαι οὐκ ἔγκλημα, τό δέ σχίσαι Ἐκκλησίαν, καί φιλονείκως διατεθῆναι, καί διχοστασίας ἐμποιεῖν, καί τῆς συνόδου διηνεκῶς ἑαυτόν ἀποστερεῖν, ἀσύγγνωστον καί κατηγορίας ἄξιον, καί πολλήν ἔχει τήν τιμωρίαν» (ΕΠΕ 34, 190) [δείτε και στις σελίδες 241- 242, "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Iερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν http://www.freevolition.gr/15.pdf ].
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΡΘΑ ΓΙΑΤΙ ΓΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΜΟΝΟ Η ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ.Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ..."Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων», Ε.Π.Ε.Τ.,29, 460-464".ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ) ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ "Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ" από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη (συμπληρωμένο) http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm